Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Joker zit volgens mij beetje in een verkeerd topic te posten! :+
    Die kan beter in een thread posten over RPG's of iets dergelijks! ;)
     
  2. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HomerJ meningen verschillen....
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal van een sportspel is juist helemaal niet belangrijk.

    Jij maakt het verhaal zelf dat is nog veel mooier.

    Ik heb een paar jaar terug ijshockey gekocht van EA...

    Ik begon op level pro (middelste)...1 heel seizoen..+/- 100 wedstrijden.
    Eerst competitiewedstrijden en vervolgens als jeje plaatst playoffs...

    In het begin verloor ik veel wedstrijden...toch savede ik stug en ging door, ik wilde perse winnen...ik speelde een aantal keer gelijk...won in overtime..

    Was superspannend...en haalde uiteindelijk de playoffs...

    Elke dag speelde ik 1 of 2 wedstrijden...

    Je hebt helemaal geen verhaal nodig voor een sportspel, je maakt het zelf....
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    In PES kun je ook spelers unlocken (al heb je er weinig aan), dus het is al duidelijk dat je PES nooit gespeeld hebt. Daarnaast vind ik het vreemd dat je het prima vindt dat bij shooters en racegames vrijwel geen verhaal zit, omdat daar de gameplay alles goedmaakt. Waarom vind je dat dan niet bij sportsims? Ik snap wel dat de actie misschien minder heftig lijkt dan bij shooters en racegames, maar de genialiteit van de gameplay is er niet minder om. Bij Fifa heb ik ook het gevoel dat ik teveel betaal, omdat er gewoon elk jaar een nieuwe uitkomt en er steeds weinig veranderd. Bij PES komt er echt een waardig vervolg uit met op elk punt verbeteringen. Het is dan wel minder actie, maar het is allemaal perfect uitgewerkt. Iets dat je niet altijd kunt zeggen van shooters. Toch blijft de echte waarde van een sportsim z'n replay, terwijl die bij actiegames minder is, misschien wel door die grote hoeveelheid aan actie, die vaak getriggerd is waardoor de replay niet verassend en spectaculair meer is.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, cool. Ik heb ook al veel meegemaakt met PES, vooral de eigen doelpunten zijn af en toe hilarisch. Laatst had ik ook nog een fraaie, toen schopte de verdediger de bal net voor de doellijn weg tegen mijn aanvaller z'n borst, waarna de bal erin ging. Mooie assist :9
     
  7. Barry NL

    Barry NL Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, waar gaat dit over... Wel stoer dat je ijshockey van EA hebt gekocht :9
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat gaat erover dat een sportgame helemaal geen verhaal element nodig heeft om het spannend te maken!
    Jíj maakt de game spannend, door het op jóuw manier te spelen.

    En wat heb je daar voor nodig? Goede gameplay, en welk spel heeft de perfecte gameplay? Juist.....PES4! :cool:
     
  9. The owner

    The owner Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het mss zijn dat sommige winkels wel pes4 de 10 of de 15 verkopen in plaats van de 19de???
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een voorbeeld, wat bij elke andere sportgame kan gebeuren.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan, maar hoe moeten wij dit weten? De kans is gering, aangezien Intertoys ook al een waarschuwing van MS heeft gehad omdat ze Halo 2 vandaag al verkochten. Dus ik denk niet dat de winkels het een week later riskeren om PES ook al eerder te verkopen. Dus ik denk dat hij gewoon de 19de pas verkocht wordt. Al loop ik volgende week gewoon paar dagen van te voren al de Music Store bij ons in het dorp binnen, want je weet natuurlijk nooit! ;)
     
  12. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, miss op de GameExpo. Lijkt me wel vet, om bij Media Markt PES 4, 5, 6 dagen van te voren te kope met korting :9
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gok maar niet op 5 á 6 dagen van te voren! Dat is echt way to soon! Hoogstens 1 á 2 dagen eerder. Maar echt geen week hoor! :+
     
  14. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow :mad:
    *snik*
     
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    fF een andere vraag...

    Hoe werken de penalty's eigenlijk?

    Keep jezelf?

    Hoe gaat het schieten? Is het makkelijk?
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Penalty's nemen doe je gewoon door een richting te kiezen en de schietknop in te drukken, waarbij je niet de sterkte aangeeft (dit zouden ze geloof ik wel toevoegen, maar in de PS2-versie zat het geloof ik niet). Penalty's keepen gaat denk ik ook nog hetzelfde als bij deeltje 3, dus kies je ook een kant en druk je een knop in (ik weet nooit welke) en die kant duikt ie op. Beetje geluk als je hem houdt.
    Penalty's nemen is dus wel redelijk makkelijk, maar ik denk ongeveer 1 op de 10 penalty's die ik in Master League neem gaan op keeper, paal of naast. Bij een penaltyserie gaat er meestal wel een naast of op keeper, misschien meer druk :confused:
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dank voor de moeite maar ik heb nu nog niet alle juiste namen schrits kloppen wel en ik hoor ook chamionleague muziek maar de namen van speler en clubs kloppen niet is dit juist!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet alle namen kloppen inderdaad. Maar als je de CL muziek hebt, en de shirtjes dan heb je 'm goed geinstalleerd. Maar je hebt gelijk dat niet alle namen kloppen, maar dat vind ik niet zo'n hinder!
     
  19. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kraak het niet alleen af op het verhaal, en ik vind het ook niet afkraken wat ik doe....ik geef mijn mening over sportsims..en inderdaad ik sport zelf niet (meer)... zoiezo heb ik een hekel aan voetbal...maar dat is mijn mening...en dat is alles wat ik tot nu toe gedaan heb....mijn mening gegeven over sportsims...
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja jeez, moet jij dan een mening over PES 4 geven?
    Je mag hier natuurlijk komen, maar ik vraagme af wat je op een forum van een voetbalspel komt doen als je een hekel aan voetballen hebt... de boel opnaaien ofzo? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina