[HALO 2] Limited Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 nov 2004.

  1. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb me er al bij neer gelegd..2 vrienden van me hebbe de LE (1 ervan vind ik eht neit waard dat hij hem wel heef ten ik niet) en daar akn ik de extra's van lenen
    zowiezo vind ik het tog jmr dat de le neit de orginele kaft heeft van halo 2..
    dus og ik kan wel zonder de LE ....


    maar tog als die hard halo fan (geloof me ik freak van die game ask the matrix hier op xbw) vind ik het wel jmr
     
  2. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mail gehad van play.com, dat'ie LE onderweg is!! Kannie meer wachten!!
    Gelukkig heb ik ook een LE besteld bij Dixons, dus ik ben donderdag sowieso aan het fraggen!!
     
  3. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    heej mensen met de LE, ik heb even een vraag over het boekje. Ik heb ook de LE en bij mij begint het boekje meteen bij bladzijde 9 (getting started). Opzich zou het wel kunnen dat het boekje de besturing van de masterchief overslaat, maar het is toch een beetje raar dat hij niet bij blz 1 begint. Hij gaat ook nog eens van blz 9 tot blz 16, en dan begint hij nog een keer bij blz 9, en loopt hij wel door tot aan het einde. Is het bij jullie ook zo? Anders heb ik waarschijnlijk 2 keer het stukje van blz 9 tot en met 16, terwijl er 1 stukje om gewisseld moet worden voor blz 1 tot en met 8.
    Vast bedankt:)
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    een boek begind ook nie op blz 1:confused:
     
  5. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hwb hem ook bij dixons besteld daar hadden ze zelfs een officieel mapje en klapper van bungie :D

    dus volgens mij zit ik wil goed :D:D:D
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nartuurlijk begint een boek op pagina 1 maar die heeft meestal nog geen nummer
     
  7. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar eerst heb je die bladzijde met "about Photosensitive Seizures, en dan meteen Blz 9. Daar zitten dus echt geen 8 blz tussen. Ik wil dus even weten of het wel klopt of dat ik een foute druk heb.
     
  8. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Die foute druk is straks dan extra veel geld waard, dus ik zou hem maar even bewaren als ik jou was! ;)
     
  9. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen (volgens mij in die review van IGN van de special edition) dat er bij sommige limited editions een 'flap' tussenzit waar je de CD in vast kan klikken zoals bij b.v. de lord of the rings DVD's. Maar het kan zijn dat dit enkel in de USA het geval is. Ik kan in ieder geval niet wachten tot donderdag!
     
  10. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de halo 2 LE versie en de 2 dvd's zitten boven op elkaar maar je krijgt er geen krassen ofzoiets omdatze goed opelkaar zitten de extra's bevatten veel spoilers zoals weggehaalde cinematics dus die ga ik pas kijken nadat ik em heb uitgespeeld.
     
  11. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    shit jongens jullie maken het me moeilijk zou ik nou de LE edition nemen of de xboxlive combo pack????
     
  12. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn boekie loopt wel op de goeie volgorde.
    Moet zeggen dat ik de bonus-dvd zeker de moeite waard vind.
    Duurt iets langer dan 2 uur.
     
  13. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    gast waar zou jij nog een LE vandaan wille halen ?? :confused::confused:
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    denk toch eens aan arme mij.

    amazon.co.uk -\/

    estimated time for delivery
    halo 2 limited edition metal box -> 15 - 17 november 2004
     
  15. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk eens aan mijn LE

    gcshop estimated time for delivery : NEVER!!!!!!!!

    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    metal whahahahahahaha _0/
     
  17. hutkofer

    hutkofer Guest

    Ik heb hem vandaag kunnen reserveren bij Dixons (godzijdank). Bij Bartsmit was hij volledig uitverkocht, net als bij FRS :eek:
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is de grap?

    Oh, jij bent zo'n gozertje die niet door heeft dat hij toch echt van metaal is en de binnenkant van (beschermend voor dvd) plastic is gemaakt.
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelgoedwinkel in m'n beurt zei dat ze vandaag LE binnekregen & dat er nog niemand had besteld.
     
  20. darkmanf1989

    darkmanf1989 Be True To Yourself

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm... ik heb een vraagje O-)
    ik heb de limited editon bij frs shop besteld en m'n status is wachten op leverancier. krijg ik de game dan op de releasedate of moet ik max. twee weken wachten. Ik w8 vol hoop....

    Het is zo dichtbij maar.. toch zo ver....
     

Deel Deze Pagina