1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Waar is Halo 2 te koop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik won in Horst (aan de Maas) maar zit in Tilburg op kamers vandaar... Maar kan de Intertoys niet vinden. Heb ook geen idee waar de besterd markt in Tilburg is.. zit hier pas 2.5 maand op kamers.
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Zie regels 1e post
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Zie regels 1e post
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  6. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga morge naar de FRS vrage of ik em al mag kopen:D_0_
     
  7. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Well intertoys lijkt ze nu echt aan 't verkopen te zijn. Heb al eerder gehoord over andere intertoys filialen en de mijne heeft me nu ook nog eens een Limited Collectors Edition meegegeven! Ik kreeg de filiaalmanager (of whatever) te spreken en in tegenstelling tot de angstige medewerkers (die een hoge boete van MS vreesden ofzo) gaf zij me gewoon zo een Limited Edition mee! Die eigenlijk nog gereserveerd was ook (maar door niemand was opgehaald). Dusseh gaat allen klagen bij jullie intertoys'en in de buurt ofzo en dan heb je grote kans dat je de game wel meekrijgt. Vooral morgen, aangezien 't weer een dagje dichterbij de release is. Ennuh Halo 2...OWNT!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  8. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Zie regels 1e post
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Zie regels 1e post
     
  11. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, hij was gebeld, zei de ene medewerker. Mensen die gereserveerd hadden mochten ze al vandaag op komen halen. En ze wisten ook niet helemaal meer zeker of deze een van de gereserveerde was, maar 1 medewerker zei van wel, maar dat ie in dat geval dus gebeld was (degene die 'm gereserveerd had) en 'm dus niet op is komen halen. En de filiaalmanager ofzo die deed verder niet moeilijk en zei dat zij 't wel op zou knappen als er iemand kwam klagen (dus misschien had ze nog wat LE's achter de hand of zou ze 'm korting geven ofzo)
     
  12. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  13. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat pakket met xbox live + halo 2 is dat ook al uit en met hoeveel maanden abbo, 12 of 3?
     
  14. 3 stuks
     
  15. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    das dan jammer
     
  16. Als je je eerst aanmeld met zo'n trail card kan je later die 3 mnd er nog aan vastplakken en heb je dus 5 mnd in totaal.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Owww ok :p
     
  18. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gereserveerd (LE) en begin nu bang te worden dat iemand met mijn halo2 ervan door is gegaan :mad:
     
  19. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor iemand in Den Haag: Ik heb een reservering voor een L.E. bij de gameshop aan de schoolstraat (centrum) maar heb net begrepen dat ik hem toch van de gcshop ga krijgen. Ik wil dus best iemand anders van hier blij maken met die reservering. Als iemand interesse heeft, pm me dan even want dan bel ik zodra de gameshop mij gebeld heeft dat ze binnen zijn (morgen of overmorgen dus). Warrig verhaal maar vast wel duidelijk genoeg ;)
     
  20. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt vandaag dat alle andere winkels m nu gewoon gaan verkopen omdat al zo veel winkels dat hebben gedaan. En dat ze me vandaag bellen dat ik m kan ophalen.

    En sinds waneer is t mogelijk dat als je gereserveerd hebd dat ze m gewoon aan iemand anders weggeven.

    Dat mag toch helemaal niet als winkelier ben je verplicht het gereserveerde spel mee te geven. Dat moeten ze niet bij mij flikken. Want ik heb de LE gereserveerd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina