1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet niet op een ghost ofzo springen om m over te nemen maar zodra het kan moet je X inhouden. Maar het is best pittig om over te nemen, maar als je dat doet en m dan killed met zn eigen ghost geeft een heerlijk gevoel!

    Idd, spelen met Arbiter is echt cool. In het begin denk je van haah verdiendeloon eikel! Maar dan opeens moet je met hem spelen enzo :D
     
  2. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Pittig? nah, valt wel mee. Ik doe 't de hele tijd. En is er 1 ghost echt te damaged dan jump ik daaruit, en dan spring ik weer op een andere, na de elite er uit geramd te hebben. En daarna knal ik 'm natuurlijk neer of ik rijd 'm over. 't is een Elite 1 keer gelukt om terug te springen op m'n ghost maar daar boette ie voor met wat kogels uit m'n SMG en 'n Plasma 'Nade ^^
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vet dat zij ook jou eraf kicken:D

    :eek: vecht je ook tegen prophets? :eek:

    Tell me all about it!
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel in multiplayer, daar is het pittig om er 1 over te nemen. In singleplayer ist vet easy ja :)
     
  5. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    effe wat weetjes over de flood
    1 ze keunen alle voertuigen gebruiken en zij ner goed in
    2 ze kunen alle wapens gebruiken inclusief het energy zwaard en raketwerper en ze keunen nog goed schieten ook
    3 somige heben een shield
    4 als er 10 flood spores toegelijk tegen je aan komen ben je dood
    5 als een flood met schot gun dicht bij je komt ben je in 1 schot dood
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien de flood er dit keer mooier uit, want ik vond de character models van de flood in Halo:Combat Evolved er niet zo mooi uitzien als die van de Covenant.
     
  7. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze zien er echt beter uit vind ik en als je ze kilt met het energy zwaard blijfd er nisk van ze over en ze verliesen meer dingen als ej ze kilt zoals armor enzo
     
  8. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb Halo 2 uitgespeeld op Normal.. best snel.. na 1 dag.. (gister om deze tijd gekocht ;)). Kvind het verhaal echt enorm gaaf!
    Ook koel dat je vaak wisselt tussen MC en The Arbiter :p. Verder vind k het wel jammer dat je weinig op aarde zit.. en het gevecht is daar nog niet eens afgelopen (zie eindfilmpje). Najah, wel zat aanleiding voor Halo 3 :D
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Spoiler voor degene die het nog niet hebben uitgespeeld volgt...
    Inderdaad het einde is wel erg fraai maar geeft toch stof tot nadenken. De Arbiter komt er dus achter dat er meerdere Halo's zijn die op standby zijn gezet en door de Arch aangezet kunnen worden. Dan vragen ze waar de Arch is en dan zie je Master Chief naar de Aarde gaan. De Arch is dus op de Aarde? Daar ging die Prophet dus heen om alle Halo's aan te zetten, maar Master Chief is hem op de hielen. Master Chief eindigt het spel met de spreuk: Ending this fight. Met een bepaalde actie op de Aarde kan hij dus een einde maken aan het gevecht tussen de Covenant en de mensheid, maar niet door het aanschakelen van de Halo's lijkt me? Misschien kan hij ze vernietigen, net als de Halo van deel 1. Zou zo het gevecht eindigen? Ben benieuwd of er een nieuw deel zal uitkomen met het vervolg van het verhaal, een downloadable content met het einde of een soort add-on. Ik denk wel Halo 3, maar ben toch benieuwd. Toch wel een fraai einde van het spel, echt een grote cliffhanger!
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Of hij bedoelt gewoon met 'Ending this fight' dat hij het gevecht gaat afmaken waar hij aan begonnen is. Dus hij gaat de Covenant gewoon keihard ass-whoopen :p Allemaal afmaken dus ;)
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    er wordt in het begin gezegd tegen die arbiter vcan dat planeet halo heel belangrijk was om intact te houden maar wat is er dan zo belangrijk voor de covenant om de planeet halo te houden?
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou spoilers gebruiken volgende keer, maar hier is wat ik denk, waar je overigens pas aan het einde van het spel achterkomt dus als je het nog niet hebt uitgespeeld zou ik het niet lezen.
    Aan het eind zeggen ze dat er een Arch is waarmee je alle standby Halo's kunt aanzetten als wapen, waarop de vraag volgt waar de Arch is en de scene verdergaat als je Master Chief weer bij de Aarde ziet terugkomen. Ik denk dus dat de Arch op de Aarde is en daarom ze de Aarde niet vernietigen. Ze zeggen ook tijdens een missie (als je in de tunnels met de Warthog scheurt) dat de Covenant het niet had verwacht dat er zoveel mensen op de Aarde zouden zijn, waarmee ik denk dat ze de Aarde alleen zagen als basis van de Arch en niet van de totale mensheid. Zit ik warm?
     
  13. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te kijken in het menu...maar ik zag tot mijn schrik dat de 'medailles' die je kreeg als je een level op een niveau (Normal, Heroic, Legendary) niet meer bij het level staan aangegeven!:eek::mad:

    Betekend dit dat er niet meer wordt aangegeven als je het spel op een niveau hebt gehaald!:mad: Dat zou voor mij namelijk een behoorlijke tegenvaller zijn..

    *Was altijd trots op alle 'medailles' bij alle levels in Halo 1...O-)
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie de levels als elite ook zo saai??
    Het stuk dat je daar die drie kabels moet doorhakken(ervoor & erna) is toch wel echt eentonig?
    Steeds dezelfde vijanden, zelfde omgevingen, alle gangen lijken op elkaar...
    Het is een ruimteschip, dus is dat wel logisch maar ik had toch liever meer andere levels gezien.
    Kzit nu in level 8 & deze is echt wel cool.(eerste op ring)
    Waarom niet meer zulke?
    Mss is de rest wel zo:) laten we hopen.
    Kben eigenlijk een klein tikkeltje teleurgesteld, maar het is & blijft een hele goeie game

    @ Diego, dat zou idd wel hééél jammer zijn.
    Maar kdenk wel niet dat bungie zo dom is omdat er uit te laten.
     
  15. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    der zijn nog meer buiten levels op de ring en die zijn vrij groot ok je hebt wel aleen de flood en de sentinals als vijanden btw der is nieuwe soort sentinal met een heel erg sterk schild en dat klere ding schiet raketen en hele kleine snelle laser stralen ofzo en de flood rtijd in voeruigen en kunen ze goed dus is wel uitdagend vond ik en ook best wel eens moeilijk



    oja nog wat dat op dat ruimte station dat je speelt is niet de laatste keer dat je met hem speelt nog een keer of 2 a 3 weet niet zeker meer
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker stom ja |:-

    Zo veel moeite is het toch niet om dat er in te laten :{

    Ik had een tijdje geleden gelezen dat als je het uit had gespeeld dat je dan een overzichtje krijgt van het aantal kills, melees etc. zit dat er nog in of hebben ze dat er ook al uit gehaald :confused:
     
  17. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Kheb hem uitgespeeld op legendary, maar echt super moeilijk is het niet.
     
  18. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope, staat er bij mij niet bij
     
  20. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben jij een hele goede speler want ik ben na 20 sec al dood op legendary en hoelang heb je er over gedaan dan ?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004

Deel Deze Pagina