Ik heb in de zomer van 2004 (pas geleden dus) bij de Bart Smit een True Crime: Streets of LA xbox pack gekocht. Volgens mij hebben ze me gewoon een oude xbox verkocht want ik kreeg namelijk een thompson drive. Nu vraag ik me af kan ik terug gaan naar de winkel en zeggen dat de dvd-speler slecht leest en om een Samsung vragen? Bij GTA bijvoorbeeld laad ie heel lang en is de map soms ineens verdwenen en maakt de drive raar geluid. Nu heb ik gehoord dat de Samsung snel leest en zonder fouten, terug gaan naar winkel?
Je moet dde xbox service lijn bellen, zeggen dat je xbox stotterd zodra je legale dvd's afspeeld, dan komen ze hem halen, en een paar dagen laeter heb je hem terug met samsung terug, zonder enige kosten. Ik had hetzelfde
is niet zeker of je een samsung krijgt...ik heb de mijne 2 of 3 maanden geleden opgestuurd en kreeg gewoon een thompsonn drive erin....maakt me trouwens ook weinig uit...de thompson werkt goed, speeld alle dvd's en spellen zonder problemen...
ja maar de thomson die ik nu heb laad heel lang, maakt rare geluiden, en geeft leesfouten aan (zoals dirty disc) soms slaat een spel zelfs op tilt. nu heb ik gehoord dat het probleem aan de drive ligt en daarom wil ik een samsung. (de xbox is non-modded en dus 100% legaal)
misschien niet handig om hem te wisselen. check www.gamers.nl Het schijnt dat er een grote schoonmaakactie is gehouden onder de gemodde xboxen. Daarvan zijn ook "normale" xboxen met een andere dvd speler de dupe. je hebt geen live (staat bij je gamertag), maar misschien in de toekomst wel.
ik heb me thomson vervangen door een samsung, en zit al 2 maanden op live, dus dat lijkt me sterk, alleen de EEPROM hd combo geeft problemen..