TMF Gameshop Pro: Live Live gamen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Benson, 2 nov 2004.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    je kon bij burnout 3 al 4 uur van te voren de game joinen
    en daar leggen ze de regels uit
    dus volgens mij heb je zelf niet meegedaan dus ga dan nie oordelen
     
  2. FDC -WolF-

    FDC -WolF- Fun Gamer !!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoho, NCF Wolf is ook op TMF live geweest op zaterdag 6 oktober met o.a. N.E.R.D., Slurpgeit, Dark Matini en de rest.
    Helaas was het slecht geregiseerd door TMF, de TMF box werd nagemaakt en kon daarom niet live; daarnaast waren er een paar aan het schreeuwen en TMF zelf kon er af en toe niet in komen en daarom kicken ze iedereen maar.
    Ach ja wel gelache daaro. *)
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die namen waren irri maar daar konde ze ook nie veel aan doen
    en het enige wat er niet zo goed was vond ik dat hun een beetje gelote verbinding hebben waardoor ik af en toe een disconnect kreeg
    maarja al met al was het wel geslaagd
    ik kan niet wachten tot ze halo 2 gaan spelen
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    jammer zeg werd gister door ze uitgedaagd maar er ging wat mis... volgens mij omdat iemand anders me snel ook ff uitdaagde :mad:
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, het was vannacht wel leuk, Omnirocket NL joinde zo voor een wedstrijdje en die gozert had volgens mij geen flauw idee wie hij was... ;)
    0-3 verloren na 1 helft...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vannacht was wel grappig met die Dennis. Zat ie tegen een Engelsman te spelen (was een foutje) dus hij had al zoiets van, hmnz wegwezen hier. Waren ze klaar: "yeah sorry mate, i have to go to school..uhhh nightschool!" :+

    En die Dennis was tenminste niet irritant ofzo, die vroeg niet steeds van die vage dingen. Hij was wel pwnatsj! :cool:
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    die omni mag altijd pff
     
  8. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week was halo2 toch of niet ?
     
  9. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik speel maandag en dinsdag Halo2.. Ik hoop dat we er weer een gezellige boel van maken, net zoals in Burnout 3.. Ik ga morgen nog ff stiekem flink oefenen met Halo2, want ik zuig nog een klein beetje met die knuppeltjes i.c.m. FPS, haha.. Dus kom maar op met jullie l33t Halo2 DM/Slayer skills!!! :D :p _0/
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd hoe ze dat met Halo 2 gaan doen....
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    op welke dag beginnen ze met Halo2?
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Today=)(Vandaag)
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond wat eerder naar Bussum, dan gaan we dat ff uitdokteren.. Maar het zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon potjes DM/Slayer worden op tijd, en dan wint de hoogste score (voor de top 3 etc).. :cool:
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde hij ook niet... Hoe gaan ze die servers opzetten.. je kunt immers alleen maar friends inviten als je zelf een server opzet.. En ik ben eerlijk gezegd ook erg benieuwd hoe ze dat gaan doen.
     
  16. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Ik dacht dat je je party/game ook 'open' kon zetten?

    Ik zie het vanavond wel..
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Inflatable ben je TMF-crew?
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar m'n maatje Arno/2hot wel.. Hij heeft zo'n beetje het idee van live gaming bij TMF ter sprake gebracht..

    Ik ben er nu dus wel achter gekomen dat we dus idd een probleem hebben over hoe we de Halo2 games moeten gaan hosten, want je kan idd alleen maar mensen van je friendslist uitnodigen als je een game (a.k.a. party) host.. Optimatch gebruiken is denk ik geen optie, want die kwakt je random in wat voor game dan ook..

    Hmmmmmmmzzzzzzzzzz... Dat wordt overleg plegen... Ik ga er nu heen.. Ik zie jullie straks wel online mensen (en zo niet dan zien jullie mij sowieso wel op TV ;))..
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Quick thought... maak een game aan en zeg op TMF dat de mensen een friend request moeten doen naar TMF Live 1 en TMF Live 2... dan kun je gewoon een party opzetten :)
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben we dus ook gedaan.. Iedereen die mee wilt doen met Halo2 moet dus ff een friendsrequest sturen naar TMF Live 1 en 2, en hopen dat ze/we je accepteren (geen garantie!).. Ik heb voordat we vanavond begonnen al een enorme lijst zitten accepteren.. 8)

    Helaas is Halo2 trouwens niet zozeer geschikt voor wat men bij TMF Live doet, de communicatie verloopt ook ruk doordat je steeds dat witte knopje moeten indrukken etc.. Excuses daarom als het allemaal misschien niet helemaal goed overkomt (qua geluid etc)..

    Ook excuses trouwens voor mijn belabberde console FPS skills, shit wat ging dat matig/slecht.. Ik was er al een beetje bang voor, want qua FPS voel ik me eerlijk gezegd gewoon veel meer thuis op een PC (ik kan daarom niet wachten tot ik die Smartjoy Frag binnenkrijg ;)).. Hopelijk gaat het dinsdag een beetje beter, want dan mag/moet ik weer als slachtoffer dienen.. Ik kies wel een andere map dan ofzo.. 8) :+
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004

Deel Deze Pagina