Ik heb ook een xbox van de launch, maar nog NOOIT problemen mee gehad. Ik schrok even toen ik de beginpost las, maar gelukkig hebben mensen hier geen problemen ermee.
Ik heb in de zomer van 2004 (pas geleden dus) bij de Bart Smit een True Crime: Streets of LA xbox pack gekocht. Volgens mij hebben ze me gewoon een oude xbox verkocht want ik kreeg namelijk een thompson drive. Nu vraag ik me af kan ik terug gaan naar de winkel en zeggen dat de dvd-speler slecht leest en om een Samsung vragen?
he Furies, prijs van Xboxen is verlaagt, advies prijs is 180-190 eruo enne, je moet gewoon maar zien, NTSC in Amerika hoeft toch niet problemen voor ons te zijn van PAL in Europa??? je moet gewoon afwachte, geen probs maken en pas probleem zeggen als het met je EIGEN Xdoos niet lukt... :{
geen problemen gehad nog wel van een vriend gehoord dat ie het spaansbenouwd krreeg toen ie direct de eerste keer een error gaf (daarna niet meer)
Of je koopt gewoon in de winkel een DVD lens cleaner. 10 euro bij free record shop. Die maakt je lens schoon. dan heb je kan dat alles veel vloeiender werkt. Ik heb namenlijk zon probleem gehad bij DOA3 hij haperde soms en de muziek bleef soms hangen. ik dacht dat het aan het spel lag maar bleek dus de lez tre zijn. Dus allen met een probleem koop een gewone DVD LENS KLEANER
ja koop een lens klienur. Anyway, mijn xbox stamt uit februari 2003, ik heb een philips drive. Ik heb wel problemen met PGR2. Heel soms(5 v.d. 100 x ofzo) dan crasht de game als ik multiplayer doe, maarja ik speel t toch nooit meer Verder doet ie t perfect! en mn enige crash is bij pgr2
heb hem juist gekocht maar er onbreken voetuigen waar onder de skwat en nog een jeep maar ga hem nu spelen belgie dag eerder dan nederland uit raar
Ik heb ook mijn Xbox van af 18-09-2004 dus nog niet zo oud, en heb een Philips drive. Ik hoop dat Halo 2 het wel goed doet, maar zo als ik hier lees zal het allemaal gesmeert gaan.
Bij GCshop.nl en Mediamarkt kost ie 189 Euro hoor.... Overigens is mijn Xbox van 14 maart 2002, over het algemeen doet hij het prima alleen bij Full Spectrum Warrior flipt de audio. Maar dat kan ook aan de CD liggen. Boeien. Ik koop toch het Crystal Xbox pack
ik heb ook een launch xbox --> thompson dus maar heb der alle vertrouwen in dat ie het doet kheb namelijk nog nooit problemen gehad ofzo (nou ja soms herkent ie een spel niet doe je even aan/uit en hoppekee hij doet het weer) _0/
Ik heb al een Crystal en krijg als het goed is morgen Halo 2... en hoe kan je zien of je thompson drive hebt???