Controller losschroeven

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bloody Illusion, 10 nov 2004.

1. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn MS S Controller en MS zegt dat ze hier niets aan mogen doen, dus denk ik dat ik zelf eens ga kijken.
    Iemand technisch genoeg om mij te helpen met het repareren van mijn S Controller of misschien een foto van hoe een werkende S controller er van binnen uit ziet?????

Het probleem is dat ik niets kan horen door mijn headset en er niet door kan praten, bij andere controllers doet de headset het wel en het lampje brand overigens ook als hij ingeplugt is.

Dus nogmaal iemand die me hiermee kan helpen??????

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ut klinkt mischien stom maar staat het volume wel aan?
    en je weet toch wel dat je de controller alleen in de bovenste slot moet doen?

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    waarom gebruik je die andere controller dan niet voor op internet, en die ander voor tegen elkaar thuis?? Dat zelf sleutelen pakt vaak niet heleamaal lekker uit.

4. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit plaatje is van die andere controler maar de type s controler is het zelfde van binne nzoon beetje
    als jouw headset het ni doet op je controler dan kan het mischien zijn dat een van die vage dingetjes waar die pijltjes naar wijzen los is gegeaan.
    mischien heb je er wat aan :)

5. Testoronius

Testoronius De 1e aanmaak Hero

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Ik dacht ff dat je het hoofd van je kat had opengeschroefd.. heu.. geen koffie meer voor mij... 8)

6. JFrostey

JFrostey the Frozen one

Leuk Bevonden:
    0
    Er zat een piepje in het linker stickie van mijn controller
    (en nee het was geen muis)
    FF open schroeven beetje machine olie op de plek
    van het L-stickie en weg is het muisje uh piepje.
    Dat was echt een medisch wonder... vind ik zelf.
    Niet echt dat je met dit verhaal wat kunt maar voor de aardigheid. _0/

Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @threadstarter:
    je moet eerst als je die hebt een memorycard in beide controllersports doen en kijken of hij werkt, zoneit, zit er waarschijnlijk een kabeltje vanuit de controllerport niet goed.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    heb je je probleem eigenlijk wel goed uitgelegd aan ms, want t lijkt me sterk als ze daarn niets aan mogen doen, want het is gwoon n defect ofzow

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb je hem al opengeschroefd (rot werkje als je niet de juiste schroevendraaier hebt zoals ik) en al schoongeblazen? Misschien dat het aan stof ligt (kans is klein, maar de mogelijkheid bestaat).

10. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze kunnen hem alleen repareren als hij standaard bij je xbox geleverd is

en ja de volume staat en en ik doe hem in de bovenste slot

mooie foto trouwens :D daar hebik wat aan ;) :cool:

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ze ook gewoon bedriegen en zeggen dattie volkomen kapot is dan sturen ze een nieuwe op en dan heb je een nieuwe zonder je de oude hoeft op te sturen het enige wat je hoeft te doen is 1. je xbox te registreren 2. je serial nr. ff op te schrijven

Deel Deze Pagina