Ik heb net een filmpje gezien over deze game van sega en ik ben zwaar onder de indruk !! vooral de graphics en sfeer zijn erg mooi weet iemand waar het over gaat ? en waneer die uitkomt?
graphics zijn zeker heel goed, maar eigenlijk is het spel niet meer dan alle kanten kijken en dan zoveel mogelijk schieten. Heb op giga.de ofzo dat ene filmpje gezien met de eerste 2 levels van het spel. Ik wil het spel wel graag hebben, maar niet voor de volle prijs..
Geen idee is een filmpje van 4minuten ,maar heeft het een goed verhaal ?? Het heeft een beetje final fantasy style
mijn filmpje was 20 minuten ofzo, maar tja.. er werd helemaal niks over het verhaal verteld, en ik denk dat het verhaal nou niet zo geweldig is. Wat ik wel weet is dat het totaal niet met final fantasy te vergelijken is, dit is gewoon met een draakje schieten schieten.
zwaar klote dan , ik hoef hem al niet meer :r is wel vaker zo met Sega games netzoals Gun valkyrie wat een flop game is dat , ook mooie graphics maar het verhaal en de gameplay LOL 3x niks :r
Weer zo'n waardeloos spel. Kvin 3 x niks, laat mij maar mensen slaughteren. Fantasy kan wel koel zijn maar wat me in dit spel moet aantrekken... Moet wel duidelijk erbij zeggen dat ik het nog nooit gespeeld heb, zelfde achtige sjit als op de dreamcast toch? Anyways, iemand mij uitleggen wat hier zo tof aan is?
ik heb het ff op de pc gespeeldt (bij een vriend) het was gewoon vliegen en schieten/slaan en vliegende rotsen ontwijken.
als je zegt "beetje vliegen met draak en beetje schieten" kun je ook van PES zeggen, "beetje achter een bal aanhollen en in het net schieten" oh en die opmerking van the-X bedoelt ie waarschijnlijk de oude Panzer Dragoon die op de pc was uitgekomen, heb ik ook al eens gespeeld
.::: Wat zijn jullie allemaal kneuterig... Ach koop ook maar niet, jullie kennen waarschijnlijk Rez niet eens en als jullie het kennen vinden jullie dat waarschijnlijk ook waardeloos... PDO is de reden dat ik een Xbox heb. Wordt een heerlijke on-rails shooter. Live with it!
Ik ben niet kneuterig. Spreekt mij gewoon niet aan. Schreef er al duidelijk bij dat ik het nog nooit gespeeld had, missch. ben ik staks in Ned. de biggest fan( ) maar het lijkt me gewoon niks. Beters had jij ons ff uitgelegd wat er nou zo tof aan is.