counter strike cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Sneaker, 20 okt 2004.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja nog ff dit.


    NIET CHEATEN LAFFE TRIESTE NEPPE BITCHES
     
  2. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    wa maakt het uit dat je ofline tegen bot cheat als iemand dat tog gewoon leuker vind spele:confused:?
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, wat een stelletje sukkels dat gaat schreeuwen: 'Echte gamers cheaten niet' e.d., als je zoiets zegt wordt je er zelf echt niet beter van(dat je boven hun staat oid).
    Ik gebruik ook wel eens cheats/codes voor spellen, maar die zijn bijna altijd voor de fun(big head mode oid) of als ik het spel al eens heb uitgespeeld of toch al ga ruilen gebruik ik ook wel eens god mode oid als dat erin zit.

    Deze soort dingen zijn soms gewoon leuk om te doen, laat hem gewoon cheats voor CounterStrike vragen, als ie ze gewoon offline gebruikt heeft ie mijn zegen, online wordt dat nu een stukkie moeilijker met die nieuwe maatregelen ;) .
     
  4. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik nou ook maare ik ben op zoek naa van die cheats van big head mode enzo en net als bij pc dat je door muren je vijand kan zien :9
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die zijn er helemaal niet en die zullen ook nooit komen ook niet. Niet online, en niet offline. Voor de pc ben je hier niet goed.
     
  6. awaces

    awaces Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    :'-( ik weet nie hoe je op pc een cheat moe typen
     
  7. awaces

    awaces Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    help me
     

Deel Deze Pagina