[Halo 2] Waar is Halo 2 te koop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat als een paal boven water. De gamewinkels mogen het spel nog niet verkopen. Ik heb het aan de filiaalchef gevraagd van Dixons. Hij liet mij de mail zien die naar bijna alle winkels is gestuurd. Het eerste wat mij opviel was dat de mail er erg onprofessioneel uitzag en erg wazig (Zo mogen de winkels hem niet verkopen maar als andere winkels in de buurt hem ook verkopen mogen zij het ook. Nu is de vraag: "Wat is in de buurt?"). Daarnaast was het niet eens een echte woordvoerder van Microsoft want de echte baas die over de Halo2 invoer en verkoopdata gaat, zo vertelde hij mij, heeft laten weten dat Halo2 absoluut niet mag worden verkocht.

    Ik heb hem inderdaad ook daar zien liggen. Ik heb al een aanbetaling gedaan bij Dixons maar ik blijf gewoon een trouwe Halo2 aanhanger! *) Ik zie je wel morgen op XBL als ik hem ook heb. En ik voeg je natuurlijk weer in mijn friendlist toe. :cool:

    Met welke game was je dan "te bewonderen" op TMF? ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  2. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    De dixons bij ons waar ik 'm igg besteld had zei dat ze 'm morgen pas wouden verkopen en ik zei maar intertoys doet 't ook zegt ie vent dat ze illegaal bezig zijn maar pech ik heb 'm daar geannuleerd en gehaald bij intertoys waren toch nog genoeg L.E's
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De release datums worden afgesproken zodat alle winkels het spel tegelijkertijd in de schappen kunnen leggen. Doordat de Intertoys 1 dag eerder heeft verkocht zijn er nu een hoop winkel waar pre-orders liggen die niet opgehaald worden. Het is dus niet eerlijk voor andere winkels. Die andere winkels gaan dan weer allemaal naar MS bellen en daarom zegt MS dat ze een boete krijgen om zich zelf te besparen dat iedere winkel boos naar MS gaat bellen omdat een andere winkel hem al eeder heeft. Ook is het zo dat het spel niet de zelfde dag bij alle winkels aanwezig is. Zo was hij 9/11 al bij de Intertoys maar de meeste winkels kregen hem pas 10/11. Als iedereen hem mocht verkopen wanneer ze hem kregen gaan de andere winkels natuurlijk ook bellen : waar blijft mijn order, ik wil volgende keer de winkel zijn die ze als eerste heeft. Om dit alles te besparen heeft MS boetes en releasedata is gesteld.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die heb ik ook al gezien. (Replay Nijmegen). Ik verwacht dat vrijwel iedere winkel die Halo 2 nu verkoopt ook een pakket te koop heeft. Ik heb er al iig 1 gezien in de winkel dus ze worden al verkocht. Ook heb ik de L!ve starter kit al gezien met Halo 2 en een groene headset.
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    net halo2 LE bij de intertoys gekocht in doetinchem....gister mocht het nog niet,vandaag wel:D
     
  6. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk mijn halo 2 is verzonden bij gc shop ik hoop dat tpg dit keer eens op tijd is
     
  7. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    30 minutjes geleden : betaling -> in behandling
    nu : Verzonden :D

    gcshop :)
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand al ervaring met TGS game store? ik hoorde dat hij vandaag is verzonden weet je dan wanneer hij aan komt en ongeveer hoe laat?

    nog steeds:
    16/08/2004 Pending
    09/09/2004 Processing betaald
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    In Kampen Dixons en Intertoys nog niet de LE
    In Zwolle bij Dixons, Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit, The Entertainment maar nog niet de LE's

    P.s. de Media Markt in zwolle had 250! Halo 2 games binnen gekregen en maar 20 LE's (maar die verkochten ze pas morgen)

    Ik vind het raar al deze winkels verkopen al Halo 2 maar niet de LE uitvoering? Slaat toch ook nergens op :confused:

    Maar ik ga nu gamen _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  10. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal staat op die website aangegeven door wie geleverd word,maar je mag er vanuit gaan dat als je orderstatus op verzonden staat dat je hem de volgende dag krijgt,hoelaat ligt aan je buurt zelf, bij mij komt tpg post meestal rond 12en : )
     
  11. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, mijn status staat nog steeds op:

    16/08/2004 Pending
    09/09/2004 Processing betaald
     
  12. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wezen kijken in Deventer bij Dixons; geen halo 2, hetzelfde geldt voor de intertoys en voor een gameshop, jammer...
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn gereseveerde limited edition vandaag opgehaald bij bartsmit! samen met een vriend van me, een andere maat kocht daar ook een gewone versie... in bartsmit liesveld
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    We hebben allebei de game gekocht vandaag (broer en ik) voor Xbox live he.
    Niet de LE, dan moesten we toch morgen wachten en 10 euro extra betalen,
    en ach, het is een bonus disc met wat coole Making Of filmpjes, die ik pas zou kijken na het uitspelen, vind dat ook geen 10 euro waard moet ik zeggen.

    Anway, ik vind het nog niet lekker werken met Xbox live, het werkt jammer genoeg niet zo als het gaat in Star Wars:Battlefront, Rallisport 2,Rainbow Six & Black arrow, etc....dat je een lijst met servers ziet, je kiest een en je joint meteen, in Halo 2 niet...ook klopt er niks van Optimatch, bij Optimatch in al die andere games werkt het zoooooooo anders...nogal vaag. Eigenlijk is het me nog niet eens gelukt om een server te joinen via Quickmatch.

    Nu net is m'n broer eindelijk op een server gekomen,maar niemand hoort je. het werkt naar mijn mening allemaal nog niet echt top hoor , via live wou ik met m'n broer gamen, dus ik join z'n server,en soms hoorden we elkaar en soms ook weer ineens niet, is de eerste game waarmee we dat hebben :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    oewww, najah, ik zou eens wat meer servers ingaan, mischien ligt het aan de server, dat je lag had ofzo...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem hier net gehaald:

    Plaats: Gouda
    Winkel: de Gameshut
    Prijs: 54.99 (gewone uitvoering)

    Ze hebben er zat! Ze hebben zelfs nog aardig wat LE's en die kan je meekrijgen, ook al heb je hem niet gereserveerd.

    Hier het bewijs:

    [plaatje]http://img56.exs.cx/img56/6523/PB100150.jpg[/plaatje]

    Met een prachtig Halo2 tasje!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj is juist heel aardig van ze!

    de officiele release is 11 nov, iedereen weet dus: 11 nov gaik naar de winkel, scoor ik me een LE!
    en dan zie je daar alle LE's al weg, op 10 nov gekocht door dikke hardcore fans als wij (:p) en dan zijn ze zwaar aan het balen... 'Maar de release was toch 11? waarom verkopen jullie ze dan op 10? das nie eerlijk!' *gehuil* 'GVD!!' *pleegt zelfmoord*

    En dat willen we niet hebben ofwel?
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand al een Halo2 pack gekocht? Zo ja, zit Halo2 in een 'echt' hoesje, of in een papieren verpakking?
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand heeft gepost dat hij in een 'echt' hoesje zit
     
  20. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, prachtig tasje, het lijkt net een vuilniszak met halo 2 erop....

    Neehoor, ik ben gewoon jaloers



    btw over de lag, morgen, als IEDEREEN halo 2 heeft, zal dat wel veel minder zijn, omdat heel Europa op LIVE! gaat!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina