Ik heb een vraag ik heb een Gamecom Halo 2 Headset Pre-orded bij GCShop en de Halo 2 Crystal Pack is dat zo dat ik hem morgen krijg? want ik zie op GCShop dat de game helemaal daar nog niet leverbaar is.
heb de Halo 2 Crystal pak ook op FRS.nl zien staan maar daar wisten ze de releasedatum nog niet dus denk dat je nog ff moet wachten op die pack....
op forum van Gamecom stond dat de headsets en halo+livekits zeker morgen pas binnen komen dus die heb je dan vrijdag. De rest was wel binnen en verstuurd denk ik want bij mijn orderstatus stond verstuurd dus zal ook wel voor de halo-packs.
25/10/2004 Plantronics Halo 2 GameCom Headset Betaald; in behandeling Xbox Console - Halo 2 Pack Betaald; in behandeling
niet bij iedereen is het van gcshop al verstuurd... ken al iemand bij wie t nog neit is...hij heeft wel de LE versie. nog een tip: mail gcshop ff info@gcshop.nl
Gcshop heeft het druk vandaag (tussen de 800 en 900 verzendingen) en dus zijn niet alle statussen geupdate. Je xbox pack krijg je morgen, je headset op z'n vroegst overmorgen. http://www.gamecom.nl/forum/thread/3569/4
Ja. Ondertussen is het vrij duidelijk dat de GCShop.nl vandaag alles op de post heeft gedaan. Dus dit topic heeft z'n nut wel verloren. Ik doe 'm dan ook dicht om verder zinloos geblaat te voorkomen.