1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 co-op probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door godsmack111, 10 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik wil nu co-op gaan doen met halo 2 maaar wat is het probleem? het beeld staat naast elkaar (verticaal) ipv horizontaal(boven elkaar) weet iemand hoe dit veranderd kan worden want spelen voor mij is onmogelijk nu het is zo slecht nu je hebt totaal geen zicht op alles.
     
  2. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb wel op een filmpje gezien dat het gewoon horizontaal is, dus ik denk dat je dat kan instellen.
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, dat lijkt me erg fijn, vooral als je een breedbeeld TV hebt. zal je wel niet hebben aangezien je het wil veranderen.
     
  4. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet tot level 6 gespeeld in co-op en heb de optie voor verticaal niet gezien, bij mij is het gewoon horizontaal. Misschien moet je bij het xbox menu even iets anders instellen, heb je trouwens een breedbeeld en dat dus wel geselecteerd?
     
  5. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel breedbeeld daarom wil ik het zo graag anders :confused: en staat NErgens echt nergens heb alles door lope zoeken, weet echt niemand het?
     
  6. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook breedbeeld, maar toch vind ik het niks als het beeld naast elkaar staat. Ik heb al, voor zover ik weet, overal gekeken, maar heb geen optie gevonden waarmee je het beeld horizontaal kan splitsen.
     
  7. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm zo'n probleem had ik ook bij de co-op van Every thing or nothing, daar was wel een verander functie maar die kon je gewoon niet selecteren en dus ook niet gebruiken.
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist beter als je een breedbeeld hebt om met een verticaal gesplit scherm te spelen? Dat betekent dat beide spelers een breder scherm hebben en dat je dichter bij de 4:3 afmetingen komt. Als je een breedbeeld hebt en je speelt horizontaal dan kun je je sensitivity alvast een stuk omlaag halen want het beeld is dan extra uitgerekt.
     
  9. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    staat dat niet bij settings ofzo, volgens mij kun je dat instellen;)
    Ben zo blij dat ik hem eindelijk heb:p
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je een breedbeeld tv ipv van een normale tv of je hebt je xbox als breedbeeld tv setting ingesteld (verander de tv setting om normale co-op te krijgen voor kleine tv's)
     
  11. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, je moet je XBOX instellen op 4:3 [normal].
    Dan krijg je wel je schermen zoals je ze wilt hebben.
     
  12. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als dat maar niet op mijn minitje van 37cm gaat gebeuren :D...Er zal toch wel een optie in algemene settings zitten :confused:?
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mweh, dan krijg je toch weer verkeerde verhoudingen :confused: /ed: ohnee, je gebruikt dan niet je hele beeld... Hmm ingewikkeld 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    dus bij kleine t.v's gewoon horizontaal splitscreen dus? ik heb een 53/55c, of zo en dat is prima te doen.
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    probeer je tv om te kantelen dan krijg je wel horizon taal
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds niet horizontaal dan :p, gekanteld beeld heet dat.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    nee, want je hebt dan blijkbaar de je xbox verkeerd ingesteld ... dus daar moet je de optie veranderen
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Is bij PGR 2 ook. Als je een breedbeeld hebt moet je inderdaad je Xbox op normal (4::cool: zetten bij video opties.
     
  19. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat er op de Bungie site staat over split screen. Het klopt idd dat je voordat je Halo 2 opstart eerst een instelling van je Xbox moet veranderen:

    'If you're lucky enough to own an HDTV or EDTV set, you can play Halo 2 in enhanced 480p resolution, for a sharper, clearer picture. The game also supports the 16:9 widescreen format on appropriately equipped televisions. The cool thing about widescreen is that it allows players playing two-player split-screen (either co-op or multiplayer) to split the screen vertically. That means a more natural screen ratio for each player and a great use of the widescreen format. To enable that feature, you must activate the "Widescreen" option in your Xbox Dashboard before starting the Halo 2 game. Likewise, to disable the vertical split, deactivate the "widescreen" option in the dashboard.'
     
  20. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan zal bij mij de xbox wel verkeerd in gesteld zijn want bij mij is het gewoon horizontaal en ik maar denken dat ik hem op breedbeeld had ik gesteld |:-

    ik heb 1 keer een spel met verticaal gespeeld op breedbeeld maar ik heb toch liever horizontaal, dat ben ik gewoon gewend bij alle spellen dus is het alleen irri wanneer ik op verticaal ga spelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina