Microsoft pakt illegale modchips aan via Halo2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blaauw, 10 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    bannen... das te weinig, mooiste zou zijn als de game de xbox voeding ging overloaden ofzo dat er 1000000 volt doorheen gaat en die gast dood gaat met de controller in zn hand :p

en toen werd ik wakker :D

2. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof hier echt geen klap van he, iedere paar weken/maanden verschijnt er wel weer zo'n bericht op het internet. Er is allemaal niks van waar, en ik spreek uit eigen ervaring...

3. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke waarom denkt iedereen dat het enige doel van modchips het illegaal spelen van spellen en dus automatisch niet meer kopen van legale games is?
    Dat slaat echt nergens op. De xbox heeft superveel mogelijkheden, met zo'n chip is t gewoon een pc! Er zijn hier al zat voorbeelden genoemd van legale opties die zonder chip niet mogelijk zijn. Alleen omdat je met zo'n chip illegale dingen KAN doen, betekent niet dat iedereen t gelijk alleen maar doet!
    Ik heb zelf geen chip, maar ik vind dat er wel een beetje respect mag overblijven voor de mensen die het wel hebben. En als die-hard xboxgamer vind ik t dan ook zielig voor mensen die zo hard genaaid worden als ze een legaal spel op live willen spelen.
    We zijn toch allemaal gamers en willen uiteindelijk allemaal tzelfde, of niet dan..?

4. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk iemand die het WEL begrijpt....

5. tom_klp

tom_klp Sarcasm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik hoor net van iemand dat hij zn ban binnen een uur alweer opgelost had. Erg effectief beleid van Microsoft. :)

En ja, ik snap ook de reacties over ombouw noobs niet helemaal. Ik gebruik mn mod maar voor 1 spel, en dat is de NTSC versie van Halo1, die ik trouwens nog origineel heb ook. Voor de rest boeien de meeste Xbox games me toch totaal niet. En ik ga ook echt niet de moeite nemen om allemaal saaie spellen te downloaden en te branden op CD hoor.
    Ik wil gewoon mijn import films kunnen kijken. En dan bepaal ik zelf wel wat ik met mn Xbox doe. Heb hem tenslotte zelf gekocht, dus hij is van mij. :p

Sowieso, je moet spellen toch origineel kopen om op Live te spelen. :confused:

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar gaan we weer....

we willen hier geen enkele discussie over modchips. Klaar. Hier komt een slotje op, want het begint weer op een modchip-promopraatje te lijken....

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina