update over die X20...gcshop heeft aangegeven dat zij die ook gaan verkopen, heb nog geen antwoord per wanneer....
Iemand de Halo2 of X20 headset inmiddels al ergens in een winkel zien liggen (gcshop niet meegerekend)?
astu: http://www.pcheadsets.nl/NL/shops.htm volgens deze site kan je hem onderandere bij mycom krijgen en bij hun zelf
nouw ik heb hem nu bijna al een maand ofzow en hij zit niet egt top vind ik. Je moet heel veel moeite doen om hem uiteindelijk goed op je hoofd te zetten en als je hem op heb hoor je je medespelers niet zo goed een beetje zacht en het geluid is anders
Tuuuuuurlijk.... Waarom zou dit bedrijf (die toevallig ook supplies voor de xbox maakt) grátis een headset weggeven?
Zo te horen zijn er niet echt veel positief over de headset. Alhoewel veel sites zeggen dat hij goed is en gemaakt is door een proffesioneel bedrijf die ook telefoon sets maakt voor 911 alarmcentrale. Misschien koop ik dan maar de gewone...
Heb van het weekend gekeken, maar in Nederland wordt ie nog niet verkocht. Daarom de plantronics X20 gekocht en het is echt geweldig. Met de vorige headset kreeg ik otch wel pijn aan de oren en het geluid is bagger. Nu een oortje wat je draagt als een clip-on oorbel. Ideaal! Het geld goed waard. En inderdaade plantronics is de headset maker voor professionele omgevingen (callcenters e.d.)
Ik zoek me ook al tijden helemaal suf naar een winkel die de gamecom halo2 edition verkoopt.. Maar die x20 leek me juist heel raar zitten.. vanwege dat rare geribbelde klemmetje waarmee ie op je oor zit?? Maar hij zit dus comfortabel? Ik had ergens vernomen dat voor het einde van het jaar ook de halo2 ed. in Nederland verkrijgbaar zou zijn.. iemand een idee in hoeverre dit klopt? Iversonfan88
Bedankt voor de tip van de gameshop in Den Haag . Heb ze net gebeld en ze hebben zowel de halo2 headset (€50) als de X20 (€25 of €30, wist ze even niet uit haar hoofd) daar liggen. Ga straks de X20 ophalen.