Halo 2 bij XBOX?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie_1576, 15 okt 2004.

  1. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en 2 controllers, heb jij trouwens last dat hij veeel herrie zou maken?? en wat voor dvd speler heb jij dan(1.gaten 2.1rechtlopendgat 3. 1 steeds groterwordend gat)

    ik wil hem straks ook kopen maar ik ben bang dat hij zoveel herrie gaat maken ofzo.

    Het zal wel niks vergeleken zijn met de xbox die ik nu heb (philips 1steeds groter wordend gat)
    :+
     
  2. Dit is m'n vierde xbox en hij maakt niet meer of minder geluid in vergelijking met al die andere, er zit een philips DVD- drive in.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb hem ook Binnen en (De Game halo 2 is ckers vet)
    Aleen als je het CD-Drive open doet maakt ie geluid en dat deed ie bij me vorige xbox niet.
     
  4. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het pakket gisteren gekocht.
    Mijn eerste ervaring met de X-box en het was zeker eentje om nooit te vergeten. En dan Halo 2 nog :)
     
  5. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maar wachten en wachten en wachten op mijn Halo2 Console Pack van GCshop.
    Krijg ik een mail dat ie niet meer komt :{
    Dus ik snel Dixons bellen, hadden ze nog. Nou heb ik em!!!! :D
    Dus als iemand em nog wil...bij dixons of GCshop kijken, want bij GCshop hebben ze de mijne denk ik nog wel...
     
  6. Gamedemon

    Gamedemon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook benieuwt of er een hoesje bij zit...en zit er een hoesje bij waar not for sale op staat? of gewoon een hoesje dan?
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    @GameDemon ja er zit een hoesje bij ik heb de Pack zelf ook en er zit een hoesje bij ja=)
     
  8. Gamedemon

    Gamedemon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel een normaal hoesje? dus zonder : not for sale balkje erbij?
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    je vierde :eek:
    ik heb er 'maar' 1
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    een Normale Hoesje Zonder Not For sale erop Dus gewoon dat Hoesje die in de Winkel Ligt!
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij Dixons gekogt en kreeg er 2 controllers bij en Halo 2 in een hoesje
     
  12. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook dat pakket gekocht, gelijk op de dag dat ie uitkwam *)
    maar, ik heb een samsung dvd-lade(die meteen stuk of 3 gaten erin)
    maar die samsung van mij kan bij een originele cd van mij het laatste nummer niet lezen, en bij mn vaders halo 2 xbox pakket(ja hij vind het ook tof) lukt het ook niet, en gekopieerde cd's doen ook allebei onze halo 2 xboxen niet. maar mn broertjes xbox ook met een samsung doet wel alles (die heeft gewoon een zwarte) maar hoe komt dit heeft iemand anders daar wel eens last van gehad. Ik heb geen zin om hem terug te sturen strax krijg ik een kut dvd-lade terug die een takke-herrie maakt. |:-
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien zit er een beveiliging in die laatste track :confused:
     
  14. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet maar samsung dvd-lade zou zowiezzzzoo alles moeten kunnen lezen ook gekopieerde :confused:
     
  15. ScaboO

    ScaboO Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meerdere versies van de samsung drive, de samsung drives die in de laatste versies van xbox zitten 1.6 zijn totaal niet te vergelijken met de eerdere samsung drives. De volgorde van drives van goed naar slecht is nu.
    Samsung(oud) -> Philips ->Samsung (nieuw) -> Thomson
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zo chill, k krijg ook de Halo 2 pack met die vet mooie Crystal Xbox. en als het een btje meezit krijg ik NFSU2 en Pop:WW ook nog:D k denk dat ik met die 3 spellen wel ff vooruit kan... suggesties voor spellen die ik beter kan nemen dan NSFU2 of Pop?
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    NFSU2 is 60 euro. Koop dan Project gotham racing 2 en Amped 2, 2 top spellen die je meer plezier opleveren.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    er zijn 2 samsungs, de 605B (oud) dat is de beroemde "alles-lezende" samsung. nu hebben ze de 605F (nieuw) en die leest iets minder.
     

Deel Deze Pagina