Zaterdagmiddag/avond zal ik een party aanmaken, dus wie wil joinen is van harte welkom. Je moet mijn gamertag (HaVoK NL) dan natuurlijk wel even toevoegen aan je friends list.
Er zullen voornamelijk objective-based teamgames gespeeld worden als CTF en Assault, met af en toe tussendoor een gekke variant om een beetje afwisseling in de avond/middag te brengen.
Kun je mijn party niet joinen, dan is dat omdat ik hem op 'invite only' heb staan; stuur in dat geval even een voicebericht om aan te geven dat je graag wilt joinen, dan stuur ik je zo snel mogelijk een invite!
Is de party closed, dan betekent het dat hij echt vol is (16 spelers) en je op zoek zult moeten naar een andere party totdat er weer plek is.
P.S. Mensen die lopen te schreeuwen, schelden of zich op een andere manier vaak ongepast gedragen op LIVE mogen wat mij betreft wegblijven. Mensen die ik niet ken en zich in mijn party schuldig maken aan één van de eerder genoemde punten, geef ik één waarschuwing en daarna is het: EXIT. Ik laat mijn gameplezier door niemand verpesten en reken op jullie begrip.
Laatst bewerkt: 12 nov 2004