[HALO 2] Limited Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 nov 2004.

  1. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg hem gisteren binnen, afgelopen vrijdag besteld bij BOL. Tja, ik vind het niet echt bijzonder, maar ik dacht, probeer gewoon of ik die LCE nog kan krijgen, zo niet, pech gehad. Alleen die klote sticker op het plastic hoesje hadden ze van mij weg kunnen laten... :p
     
  2. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    had de normale al lang kunnen hebben, maar ik heb het geduld nog een dagje te wachten voor de LE, hopen maar dat ie de moeite waard is!!!
     
  3. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft de LE van proxis.be al binnen?
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem sinds 10 november. Had de singleplayer al uitgespeeld voordat de meesten het spel hadden :p. Vind de singleplayer wel stoer. Soort van verlenging verhaal van halo1 alleen dan veel grotere en gavere shootouts.

    Heb de LE btw. Wat bedoelen jullie met dat de LE 10 euro duurder is? Hij kost toch 64,99 en de normale 59,99. Das toch 5 eurie verschil :).
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij geen krasje op de dvd's te bekennen en nog geen disk errors gehad en de LE is zn centen het absoluut waard hoor. :D
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha moet je in mechelen komen wonen he , woensdagmorgen om 10h20 draaide de le al in mijne xbox.
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je hem ook bij www.gcshop.nl besteld?
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo le egt cker zn centen waard. Tis nmooie verpakking, en t staat wel geinig tussen al die groene dozen. Alleen jmmr datik niemand ken die n creditcard heeft zodat ik op xbox live kan :confused:. Halo 2 zonder xbox live is eigenljk gwoon friet zonder mayo.
     
  9. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet op xbox live en ook niet op xbx connect want mn verbinding is te sloom om te janken gewoon
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag geeneens mayo dus dan maar ketchup, in jouw geval mss genoegen nemen met xbox connect, heb ik zelf ook ff gedaan met halo 2
     
  11. ruudonline

    ruudonline Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens voor wie halo 2 collectors editie nog wil want lees overal dat hij uitverkocht is enzo bij Game City in Sittard hebben ze hem nog gewoon. is namelijk handig we wonen zo dicht bij Belgie en hebben er nog eens 20 extra uit belgie laten komen die ook nog eens eerder verkocht mogen worden.
    Alleen je moet er ff om vragen want een vriend kreeg te horen dat ze uitverkocht waren en toen ik smiddags langs kwam hadden zo opeens voor speciale klanten wel een limited editie:d
     
  12. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was al die 65 euro's dubbel en dwars waard..
    WAT WERD IK HELEMAAL SEIKO TOEN IK 2 SMG'S IN ME HANDEN HAD EN OP DIE GROEP ELITES AFRENDE DIE DIE BOM HADDEN!!!!

    They've done it again..

    P.S. dat hoesje is geen hoesje meer het is gewoon kunst..!
     
  13. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de mijne bij Replay besteld, maar ik had niet gevraagd om de LE....ze hadden die wel voor mij besteld omdat ze wel dachten dat ik die zou willen hebben :cool: .....Best handig als je je spellen altijd bij dezelfde winkel koopt. *)
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dimensionplus
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat jullie zo veel waarde hechten aan die hoesjes....
    zelf gebruik ik die hoesjes niet, maar een cd-map das toch veel handiger ???

    heb nu halo 2 live pack (eer aan bungie)
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    _o_ _o_ _o_
     
  17. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel waarde aan hoesjes hechten? Weet je hoeveel toffer het in je boekenkast staat met zo'n doosje ertussen, een must have!
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al die hoesjes in een kast op elkaar geflikkert doellose hoesjes , altijd zitten de games verkeert, cd-mapje ... max 25 games in een mapje _O_ _O_ de uitvinding van de eeuw. en handig mee te nemen. ;)
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    beetje overdreven allemaal :confused:
     
  20. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    mwoah ik was high toen ik het speelde voor het eerst dus mijn interpetatie van het spel was x 2

    en dat hoesje is echt heel erg mooi gedaan.
     

Deel Deze Pagina