Clan MwG, Men With Guns Ben de enige nederlander, uitdagen kan via PM of check onze website en ga dan naar het forum MwG Website site krijgt een remake, dus sommige pagina`s zijn nog niet gereed
www.gamebattles.com hier kun je registreren en clanmatches houden. Hier staan ook heel veel andere clans ingeschreven!
maar als het goed is worden die stats toch al door xbox live bijgehouden, waarom zou je je dan op zo'n site aanmelden
Ja dat weet ik wel maar gamebattles.com heeft nog wat meer opties. Bv. je doet een best of 3 match dan zal gamebatle bv 3 random maps voor je kiezen en dat soort dingen. En je kunt anderen uitdagen en challenges sturen etc. etc. Het heeft gewon veel meer opties.
was ooit lid van DwC (iig met ruffryder, d8 ik), maar ik weet niet of ie nog bestaat ben al lang niet meer live geweest
maar krijg je dan geen gezeur met het bevestigen van scores enzo ? dat de tegenstanders zeggen van : nee score klopt niet,en op xbox kan je geen screenshots maken
Hey Languh, hahaha DwC(Dutch Wreckin Crew) hahahaah, dat waren pas goede tijden zeg BTW, ik moet %@^%!&$%!& een nieuw modem kopen want nu heb ik zon crappy USB modem met ICS...
clan BHC ( Black hand corporation) members: GrijZ Mozarest GreyLCF MaxFYA we zijn op zoek naar members! pm me maar voor details
Ik ben ook wel van plan om in een clan te gaan. Er zelf een oprichten lijkt me teveel werk. Ik zie morgen wel Als je een clan heb gejoined komt de naam van je clan dan ook voor je gamertag te staan als je een potje halo2 aan het spelen bent? bijv: [-ABC-]HotICE NL
Krijg nou wat, wil ik men clan E1227 registreren, is hij al geregistreerd door iemand anders .Heb nu maar E1337S gedaan..
Onze clan; (we zoeken leden) Naam van de clan/groepering: TLU; The L337s Underground De volgende games worden gespeeld: Halo 2 ( eventueel andere games later ) Bestaande uit hoeveel leden (op het moment): 1-5 Maximaal aantal leden: 25 Zoekende voor leden?: Ja, maar je moet wel goed zijn Website: http://sitepalace.com/TheElitesUnderground/Index.html (under heavy construction) Leeftijdslimiet: 0-100, als je maar goed en serieus bent Speeltijden: het meest in avonden en weekenden Aard van de clan: Competitief Accepteert clan wars voor de volgende games: Halo 2 [ Extra Info ]: Wij willen een leuke en sterke clan zijn. Dat houdt in dat je goed moet kunnen spelen, maar belangrijker nog, aardig en sportief zijn. Er valt verder niet veel te vertellen. Als je wilt joinen moet je PM’en of mailen naar SoulFighter; Email: Silvos2000@planet.nl .
Leden Gezocht! Een Fun Clan! (spelen alleen voor de lol) Naam van de clan: Wheelchair Warriors Volgende games worden gespeeld: HALO 2 Aantal leden op dit moment: 2 Maximaal aantal leden: Zoveel erin kunnen Zoekend naar leden: Yup! Eisen die je moet voldoen om in de clan te komen: Veel fun hebben en goed op kunnen schieten met mede members. Aard van de clan: Voor de lol spelen. Stuur me maar een PM als je interesse hebt!
Is er niet al een Finse clan die Weelchair Warrior heet op XL? Ze spelen in ieder geval al heel lang op XBC onder die naam.
Ik wil op zich ook wel bij een clan joinen. Ben niet supergoed , maar kan toch aardig fraggen. Ik heb geen zin om al mijn vrije tijd eraan te besteden (je hebt van die gekken). Maar als jullie nog iemand zoeken, je mag altijd ff pm-en. Greets Kale
Clan Gezocht! Ik zoek een clan voor de lol!!!!! Clan Games: Alleen Halo 2 Zoekend naar leden; absoluut Taal: ALLEEN Nederlands Clan doel(net hoe je het wilt noemen): Spelen voor de lol!!!!! voldoet jouw clan hieraan pm me of mail me slipknot__666__@msn.com Wil heel graag in een clan