[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's normaal.
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar heb ik geen last van gehad en heb het spel toch uitgespeeld, meestal zie ik die dingen meteen.

    Heb net nog even gekeken maar ik heb geen gebouwen pop up. Alleen last van die bump mapping die soms te laat komt.
     
  3. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben gerustgesteld.
    maar ik vind hetl wel overbodig en soms irritant
     
  4. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    om weer even terug te komen op het verhaal : wat deed de prophet Regret eigenlijk op de aarde? vond ie daar de coordinaten van de nieuwe halo? (waarschijnlijk wel als ie meteen naar de nieuwe halo weg warped) dat gedeelte is mij niet helemaal duidelijk eigenlijk
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is de Aarde een plek die niet ''geraakt'' kan worden door de overige Halo's, waardoor de Covenant dus een nieuw begin maakt door al het overige uit te roeien (inclusief de mensheid) en op de Aarde een nieuwe start te maken (The Great Journey). Dat Forerunner ship waar de Prophet inzit is volgens mij de Arch, waarmee de Halo's aangezet kunnen worden. Overigens is het vreemd dat de Prophets niet van de kracht van de Halo's weten (volgens de Arbiter). Staat er in de boeken van Halo eigenlijk wat over The Great Journey? Heb ze namelijk niet gelezen (lijkt me wel erg interessant nu ik het verhaal een beetje probeer te begrijpen).
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoeveel levels heeft het spel eigenlijk in totaal?
     
  7. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje over de multi player .
    Ik heb ergens gelzen dat je extra levels kon unlocken als je hem uitspeelt , ik heb hem uitgespeelt maar mij is nog niks nieuws op gevalen :confused: .

    Of was dit weer een broodje aap verhaal .
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Maar waarom zouden ze dan weg gaan, als ze niet weten waartoe de installatie's tot in staat zijn? Het schip is inderdaad de Arch.
     
  9. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het einde een beetje smerig wel grappig van dat covenant ding ;)

    (heb ik hiermee het verhaal gespoiled?)
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag, als je select level doet, zie je dan verschillende delen van levels die je kan spelen of zijn dat gewoon de levels (dus 2 levels in de stad en een level (de eerste) is gewoon een filmpje)?
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik vind het verhaal egt dik goed maar ik snap het verhaal niet meer na level 6. Kan iemand me dit plz uitleggen want ik snap niet echt de missie van die arbiter enzo.
     
  12. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net in level 6 (delta halo), maar ik vroeg me af, heb ik nou al de aarde gehad?
     
  13. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik BOTs instellen in de multiplayer (split screen) of kan het helemaal niet??
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zit er nie in jonge
     
  15. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    @sijmeZ

    op de aarde is de arch die alle andere halo's aanzet een "forerunner"
    bedoelen ze mee een schip die de rest van de covenant schepen lijdt de Prophet's denken dat als ze halo activeren hun naar de "great beyond" gaan maar eigenlijk vernietegen ze dan alles in het heelal daarom probeert de arbiter en dat ..ding in het meer hen ook te stoppen. dat ding wat cortana vreemde AI bij de forerunner ship vond was dus dat ding in het meer waar ze ook mee gaat praten master chief zegt im gonna end this omdat de covenant nu echt een groote oorlog op aarde voeren voor de arch en hij gaat ze lekker stoppen in halo3 O-) khoop dat het zo een beetje duidelijk is.
     
  16. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt de aarde gehad je komt er niet weer
     
  17. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon door spelen word van zelf duidelijker
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jamemr dat earth niet wat langer is, of komen er nog meer hoogtepunten?
     
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu aan gekomen in dat level
    dat ik als elite weg woord gestuurd door dat slangachtig ding dus ik heb net dat level achter de rug dat ik als master chief word weg gestuurd door slang achtig flood ding heb ik het spel nu al bijna uit ?
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ok de meesten van jullie vinden net als mij dat het einde gewoon een beetje rot was toch? maar toen ik aan het liven was kwam het idee tot me dat (heeeeeeeeel mischien en hopelijk) een paar extra levels via content download beschikbaar komen.
    zou wel erg gaaf vinden en dan hoeven we niet tot halo 3 te wachten om de urban warfare met master chief weer te doen
     

Deel Deze Pagina