Mss zul je dan eigen afbeeldingen kunnen uploaden op bungie.net en die dan zo kunnen downloaden op je xbox met live om op je schouder van masterchief te plaatsen!
dat zou wel stoer zijn, maar ik hoop vooral op wat extra levels (dat is de grootste kans) en heel misschien toch de quad *) (kleine kans)
Ik zou wel graag een soort van "Realistic Mode" willen zien waarbij je allemaal als marinier (of misschien MC zonder schild) kunt spelen met alleen menselijke wapens.Zodat een schot je al kan doden en je hoogstens maar een paar rake schoten kan verdragen wat er voor zorgt dat je een wat terughoudender spel krijgt.
Een update voor het optimatch systeem. Nu wordt je gewoon in een spel gegooid, maar ik heb liever gewoon een lijst waar je kan zien wat er allemaal beschikbaar is. Verder natuurlijk meer maps en de ATV is
Sidewinder! Of een chiron. en graag atv! en een marinier kiezen voor multiplayer zou ook wel tof zijn!
niet Chiron! dat was zo'n kut level, en sidewinder was te groot voor Halo(1) ik zie graag Wizard of Hang 'm High
ik wil een menselijk antwoord op de banshee en de ghost..... die covenant warthog zit er in om het gelijk te trekken denk ik......... jammer genoeg ....
Er komt in elk geval GEEN update voor het Live systeem, dat heeft Bungie zelf gezegd. (Zie Bungie forum en FAQ op Bungie.net) dit om cheaters en de invloed van hosts tegen te gaan. Ach, het nieuwe systeem werkt prima als je eraan gewend bent. En de content zal wel uit mm maps bestaan (Hang em High?), een voertuig als de ATV lijkt mij sterk omdat het nergens anders in de game voorkomt (tenminste waar ik nu ben) maar je weet maar nooit. Ga er maar van uit dat wat het ook is het niet gratis zal zijn
Elite Operative asks: Will there be downloadable updates and maps? Will there be new Campaign stuff? Yes. We have not announced a schedule yet, but we will be making new downloadable multiplayer maps. They rock too. I've played a couple. There will likely never be downloadable Campaign content, however.
- Oude Multiplayer Maps - Geschrapte Vehicles/Characters/(guns?) - Andere Multiplayer Modes/Variaties die we niet zelf kunnen maken -een nieuw einde