Morrowind niet genoeg aandacht?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 9 sep 2002.

1. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle 3 de consoles en de gamecube vindt ik (tot nu toe)toch echt de minste qua gamesaanbod dan. Er is maar 1 game die me bevalt Resident Evil. Vandaag binnengekregen en deze is echt niet kiddy! Hijs gruwelijk. Alleen de besturing en de camera verpest het weer maar ja. Dit is de eerste echte goede game voor de gamecube wat mij betreft ondanks de slechte besturing.
    Monkey ball heb ik ook. Leuk voor een uurtje, maar daarna borrrrring......................

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah...ik koop gewoon veel games. Deze scoorde ik goedkoop via ebay, anders had ik hem nog niet gehad. Mij leek het niks maar iedereen (bijna iedereen) is er woest van, tijd voor mij om te proberen. Gamecube heeft zeker het minste aanbond, daarom ook tijdje gewacht met aanschaffen. Komen wel leuke spelletjes op uit, niet zo veel als op de xbox maar meer is beter, ik game gewoon graag. Ik vind het ook leuk om overdag te gamen en ik heb kids dus schieten enzo doe ik niet, evenals slaan etc. Ik leer ze ook beetje gamen, wederom gamecube de betere keus.
    Zo, we hebben ons weer genoeg verdedigd tegen een pubertje.
    :p

3. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Monkey Ball is zeker grappig, maar nadat je 80x van hetzelfde bord bent gevallen heb je zin om de cube het raam uit te gooien.
    Vandaag voor het eerst sinds een maand of 2 de Cube weer aangezet. Resident Evil is zwaar goed, vooral de graphics en de sfeer. Maar daar hebben we dan wel lang op moeten wachten. De komende 2 maanden komen er veel goede games uit dus het wachten wordt uiteindelijk wel beloond. Alleen als de game zowel op de Cube als de Xbox komt kies ik toch altijd voor de Xbox. Dolby Digital en net iets betere graphics.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch, same here. Vaak hebben we buiten die graphics ook nog een leveltje of een xtra mannetje.
    Over 80 x van hetzelfde bord vallen...oh oh...dat klinkt als niks voor mij, heb een hekel aan dingen steeds overnieuw doen.
    Maja, heb hem voornl. voor mp gehaald.
    Anyways, voor ik een cube kocht heb ik eerst een 2e xbox gekocht, waar mijn games op uitkomen mag duidelijk zijn. Resident Evil gooi ik ook over een par dagen in me cube, whaaa, vetjes!!!:)

5. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje offtopic maar waar baseer je op dat Morrowind een langere speeltijd heeft dan PE? Is dat een vermoeden omdat Morrowind 500+ uren heeft en daardoor de kans klein is dat PE langer duurt of weet je het al zeker omdat het ergens te lezen is? zo ja waar??

6. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet of het hier al bekent is maar hier de datum dat MW op de markt komt.

Submitted by gakkie 10/09/2002 11:40
    Ik kreeg vandaag van Ubisoft Nederland bevestigd dat Morrowind voor de Xbox gereleased wordt op 17 oktober 2002!

De Nederlandse versie is gelijk aan de UK versie en dus Engelstalig (gelukkig).
    Wel komen er gelijktijdig volledig gelocaliseerde versies voor Duitsland en Frankrijk.

Info komt van morrowind.nl

Anne:D , Ik haal hem zeker

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    owja.. mw.nl, helemaal vergeten! :D Maar nog 1 maandje :9

8. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info Anne.Als die datum klopt ga ik het misschien toch kopen.Alles wat later is word een probleem om al die andere top spellen te spelen.

9. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil kun je al bestellen bij Dimensionplus.nl, al 2 dagen ofzo. Doet er niet meer toe, want morgen (Friday 13th) ligt ie overal maar ja. Toch moet ik er ff op terugkomen. De graphics en sfeer mogen dan wel subliem zijn. De besturing en de camera irriteren mij zodanig dat ik niet zeker weet of ik nog wel verder speel. Jezus, wat irritant. Je loopt ergens naar toe, je bent er bijna, veranderd de camerahoek opeens met als resultaat dat je niet meer weet waar je bent. En als je af gaat kun je niet direct verder, maar moet je eerst weer via het startscherm de game loaden ,ook zeer irri. Plus allemaal toeters en bellen in de besturing die helemaal niet nodig waren, zoals bv je wil rennen moet je eerst de b knop ingedrukt houden en wil je schieten met je pistool moet je eerst de x knop om de richten. Doodzonde allemaal want de game is verder geweldig.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de info, ik las al meer soorten irritatiepuntjes van mensen, ik scoor hem wel 2ehands denk...
    *Kseen Sinterklaas en Kerst voor de deur en een iets te grote fam.:+
    Dat opnieuw opstarten is wel echt vermoeiend....eig. al je punten klinken wel vrij vermoeiend.:eek:

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina