krijg geen garantie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fableevil, 12 nov 2004.

1. fableevil

fableevil Guest

ik heb ms opgebeld en me xbox laten maken. maar doordat de xbox flipte maakte hij krassen vooral op fable.valt dat onder de garantie of niet
    ??????

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    moest je ook vragen, of bellen naar ms....ik denk dat het wel een kleine garantie geeft maar ik weet het niet zeker

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je vraag niet echt... Bedoel of ze je of er een garantie op je Fable zit?

4. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    neej zijn xbox maakt krassen op fable. hij vraagt of ms daar garantie voor geeft O-)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan stuur je fable ook op .... kortom bel MS even

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bel weer dus 8)

maar ik denk dat je niet veel kans hebt, maar probeer het.

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    doet fable het nog wel? want anders is het jammer maar kun je tenminste nog feebelen:p

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    feebelen 8)

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij staat er in de europese wet dat elk product minimaal 3 jaar fabrieksgarantie moet krijgen.

10. ectenhave

ectenhave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de xbox jouw ceedees kapot maakt door een fout die is gemaakt door MS dan zijn zij daar ook verantwoordelijk voor. En laat je niet dingen wijsmaken door MS. Mits je niet aan je xbox hebt gesleuteld of mee hoopt lopen gooien haha.

Alles staat beschreven in wetboek 7. Consumentenrecht

Bel ze op en of schrijf een brief en zeg: als niet ook je ceedee maken of een nieuwe geven dat je dit dan kenbaar maakt aan de consumentenbond, Trosradar en naar de Kantonrechter gaat.
    Het heeft namelijk met conformiteit van een product te maken. Iets wat je van een product verwacht en dat is dus niet het kapot maken van je dierbare ceedeetjes......

Dit doen heeft bij mij ook geholpen met een probleempje met Orange. Opeens konden ze me toen wel helpen en was alles binnen een week verholpen.

Succes!

P.s.
    als je nog problemen hebt of moet helpen stuur je maar een email

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  11. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij steld het weinig voor zo'n dvd schijfje als het goed kun je die gewoon inruilen voor een nieuwe :)

12. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet 2 jaar zijn:

13. fableevil

fableevil Guest

nog even voor de duidelijkheid hij heeft ronde krassen een beetje aan de buiten kant en ik heb fable bij de xbox geleverd en zeiden dat ik geen garantie heb. maar in het hand boek staat dat ik 90 dagen garantie heb. geld dat ook voor krassen die een xbox veroorzaakt heeft

14. fableevil

fableevil Guest

hellow ik wacht al 2 dagen op antwoord

15. Sommige 'krassen' horen op de dvd's te zitten.
    Van die hele lichte ringen rondom, die zitten op alle spellen.

Bel anders naar MS als ze echt duidelijk door je dvd drive komen. Dan wordt je Xbox zo gefixed en krijg je een nieuwe Fable.

16. fableevil

fableevil Guest

ik heb ms opgebeld en zij zeiden dat het kwam dat we de xbox vervoerde toen het spel er nog in zat. MAAR IK HEB DE XBOX HELEMAAL NIET VERVOERD!!!!nu is het mijn woord tegen het van die van hun.ik heb het spel echt niet vervoert, trouwens het is me nieuwste spel die noggeeneens zo lang op de markt is.heb ik recht op een nieuw spel of zijn me kansen verkeken
    bij voorbaad dank

17. fableevil

fableevil Guest

ik wil echt ff antwoord hebben jongens

18. Had je je XBox naar Ms opgestuurd met het spel erin?

19. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie echt niet vervoerd is met het spel er in, dan maken hun geen kans. Ze hebben het maar te vergoeden. Kom op hey, ze doen alsof zij hier de wet uitmaken. Gewoon zeggen dat je em nie vervoerd hebt (als dat zo is, maar ik vertrouw op je eerlijkheid *) ) en garantie eisen. Als dat niet werkt moet je zoals hier eerder gezegd maar gaan dreigen met consumentenbond enzo.
    Ik zou echt niet opgeven voor je em hebt!
    Toevallig nog van de week consumentenblad gelezen die over garantie ging. Je hebt echt ALLE recht om een nieuwe fable te krijgen!

20. fableevil

fableevil Guest

heey redbulled hoe weet jij dat

Deel Deze Pagina