post hier als je HALO 2 nog niet aangeschaft hebt

Discussie in 'Algemeen' gestart door hoiman, 11 nov 2004.

  1. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen dat, naast single player heb je ook nog co-op en je kunt ook gewoon met maximaal 4 maatjes lekker multiplayen, So........I rest my case.
    Kopen die hap...
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom moet ik halo 2 kopen als ik niet van onrealistische games hou zo als monsters en andere dingen?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm niet gekocht, en zal 'm ook nooit kopen ook! Waarom? Omdat Halo 1 me al niet boeide, en het geld me niet op de rug groeit. En ik dus m'n prioriteiten moet stellen qua spellen. En m'n voorkeur gaat nu gewoon 100% naar PES4!
     
  4. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nog niet gekocht, waarom, omdat ik van plan ben halo 2 met een prijsvraag te winnen. Mocht dit niet lukken, dan maar kopen... Verder had ik gisteravond afgesproken om uit te gan, dus ik zou 's avonds geen tijd hebben het te spelen.
     
  5. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet gekocht wel gespeelt
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kheb em ook niet, boeit me nie zo veel.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb wel gekocht maar nog niet binnen, en daar baal ik gruwelijk van. :mad:
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    niet gekocht vanwege low-budget ga ik toch voor PES 4... n vriend van me heeft HALO 2 dus daar ga ik gewoon keihard multiplayer doen en hoewel ik wel benieuwd ben naar het verhaal ga ik toch echt voor PES4. :) tja
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan iedereen die Halo 2 niet koopt omdat ze geen live hebben (like me) Zouden jullie de game wel kopen als je a la Timesplitters 2 bots in kon stellen? (like me)
     
  10. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook heb hem ook nog niet binnen :mad: kep m bij proxis besteld (proxis zuigt!) :mad: :'-(
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    jep dan zou ik overwegen om hem te halen
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem niet... Ga hem ook niet halen. Ik heb wel deeltje 1 en die vond ik ook niet echt bijzonder. En voor het on-line gedeelte van Halo 2 hoef ik het ook niet te doen.... Geef mij maar RS III Black Arrow op Live..... Ik wacht op PES4 op de X-doos.....
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Ik krijg hem met Sinterklaas. We vieren dat nog door ons kleine broertje.
     
  14. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    1 tip: bestel nooit bij proxis..
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, halo 1 was gewoon al geweldig, en halo 2 is gewoon nog veel beter

    ik begrijp bijv. totaal niet dat mensen spellen als PES leuk vinden, dat is gewooon zo saaaaaaaai :{

    ( ik heb wel recht om hier te poste want me halo 2 is nog niet binne :mad: :mad: )
     
  16. spurlie

    spurlie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gekocht, en zal h2 ook nooit kopen. Deel 1 viel me namelijk zwaar tegen, je was eigenlijk constant hetzelfde aan het doen!
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Halo2 wel gespeeld, maar om hem nou te kopen, nee toch maar niet. Ik wacht liever op Need For Speed Underground 2, die komt deze week uit:p
     
  18. RPF

    RPF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop het spel nu nog niet, wacht wel als tie op marktplaats wordt aangeboden voor een leuk prijsje, het is wel een spel die je als xbox gek gespeeld moet hebben. Sowieso 60 euro voor welk spel dan ook is te duur, ik koop mn spellen niet eens nieuw, zonde van mn geld.
     
  19. NickLess°1

    NickLess°1 Moonwalk !

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf ook niet. Spel boeit me helemaal niet en vanwege de korte speelduur is het voor mij het niet waard om 60,- aan te spenderen.
     
  20. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie denken dat een deel 2 een enorm nieuwe game is,dat is dus niet zo
     

Deel Deze Pagina