[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buyyash

    Buyyash Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie mogen mij toevoegen aan jullie friends list, Buyyash is de gamertag.
     
  2. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf hoe je Xbox is ingesteld en je kan het natuurlijk veranderen in je Xbox menu als je dat wenst.
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hm.. dr is een grote fout bij mij :{

    ik ga leuk op live met halo2...althans dat dacht ik. Ik join een server, ik kan niet praten e.d. Als de game wordt gestart hoor ik gelijk: GAME OVER. Terug naar de lobby. er is niemand meer. Ik loop naar beneden, internet uitgevallen, en ik kan ook niet naar een website. Ik start xboxlive opnieuw, ga rbs ba spelen: die doet t prima. Ik ga terug naar halo2. En hij valt weer uit. Ik heb in totaal 6 seconden in een game gezeten voordat mn internet uitviel.. HELP :mad:
     
  4. Ago

    Ago Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind als je met meerdere op je Xbox speelt,
    en ik speel vaak met me broertje tegelijk, dan zijn de potjes wel erg kort (training ground)
    Bijvoorbeeld king of the hill, maar 2 minuutjes enz.

    Ik vind het ook irritant bij Assault met die bom, dat veel mensen gewoon een beetje gaan schieten, en die bom niet pakken.

    Wie speeld hier nogmeer veel met meerdere spelers op een xbox?
    Mijn gametag is Scarlet Cinder, misschien kunnen we ff toevoegen.
    Kan er iig een beetje Team gespeeld worden als ik gewoon nederlands over
    die mic kan spelen.
     
  5. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    Voeg me maar toe: pROudN0ob
    Ik speel ook vaak met een Guest.
     
  6. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms doet die er lang over om een game te vinden, maar online is halo2 echt vet.

    We moeten een keer een toernooi organiseren... :cool:
     
  7. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    D-STR is daar hard mee bezig! We organiseren een groot tournament met heel veel wedstrijden en strijden dan voor de beste Halo 2 clan én de "the real Master Chief".. we zijn hard met onze site bezig. Kan je niet wachten om 'm te checken, klik hier voor een preview! WIJ HEBBEN ER ZIN IN, WANT H2 IS ONLINE ECHT GEWELDIG! _O_
     
  8. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon : TE GEK man die shit is echt te gaaf!!!!!!!!!!!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook een aantal uurtjes op Live doorgebracht en vind het erg leuk. Soms nog niet geheel duidelijk wat je moet doen, of waar je heen moet, maar naarmate je meer speelt wordt dat steeds beter. Lekker met een team samen te werk gaan (capture the flag bijv.) vind ik erg geslaagd. Al moet ik nog wel wennen om de witte knop in te drukken:)
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag en gisteren heel veel CTF gespeeld op Zanzibar met teams variërend van 4 man per team tot 6 man. Ik moet zeggen dat 6 man tot nu toe het leukste is. 4 man is eigenlijk net te weinig om goed te kunnen verdedigen en aanvallen. Vandaag wel 1 keer een potje in 30 seconden gespeeld. Eén iemand ging rechtstreeks voor de switch van de poort. Hup Wharthog erin vlag mee en pleitte 8).

    Ook Slayer met Energy Swords lock in Lock-Out is erg cool.

    Merk alleen wel dat FPS niet echt mijn genre is, wordt continue overhoop geschoten en gemept.
     
  11. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind deze halo 2 een grote flop
    we zijn verdomme gewoon opgelicht door bungie en microsoft
    denk je effe lekker online te gaan spelen
    duurt het 5 min voordat je in een game zit
    en dan kom je in een game
    waar ze dan alleen grenade launchers kunnen gebruiken
    want je kan niet zelf kiezen welke game je joint
    je word gewoon ergens tussen gegooit :mad: :mad: :mad:
    dit is zware bullshit :mad: :mad: :mad:
    en dan de mensen een jaar van te voren al lekker zitten maken
    ik heb het gevoel dat ze dit expres hebben gedaan
    omdat ze wisten dat het masaal door de mensen met de ogen dicht
    zou worden gekocht
    en het kost je ook nog eens 60 euro

    nu begrijp ik waarom de buurjongen een chip heeft O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  12. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit |:-
    Het duurt misschien even voordat je bij een quickmatch kan joinen... maar 5 minuten....
    Je kan trouwens zelf toch een game aanmaken zoals je het wil hebben.

    Nou kom ik nog uit de commodore tijdperk.... dus 5 minuten is niets vergeleken met de tijd die ik toen moest zien te doden als ik op het laden van een game zat te wachten 8) _0/
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helemaal met crosis-nl eens ...mooie avatar trouwens :)
     
  14. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je het gewoon niet en ben je daarom boos.

    want bij mij werkt alles perfect het systeem is wel goed hoor het is alleen ff wennen
     
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, en je kunt toch gewoon allemaal Nederlanders toevoegen... ik had eerst ook maar 5 vrienden die het speelden maar nu heb ik er onderhand wel 40...
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of je maakt gewoon een Party. De Matchmaker kan even duren, maar dan kun je toch gewoon even wat drinken halen ofzo?

    Same here gek. Ineens superveel invites enzo. :cool:

    (GeneralAssHole, zou je me nog een invite willen sturen, vorige per ongeluk geweigerd)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet hoe je je voelt... :'-(
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het even druk met friends invoeren, maar daarna is het echt een perfect systeem. _O_
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zometeen Xbox Halo 2 pack halen en dan kan ik ook online :D Nog ff een nieuwe gamertag verzinnen...
     
  20. ccm1982

    ccm1982 Let's Play Online

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat dit ik het allemaal in het begin zwaar klote vondt. Nu vindt ik het opzich wel geinig wordt alleen gek van dat lange wachten.

    Nu hoop ik toch nog dat ze het volgende gaan veranderen:

    - Snellere laadtijden
    - Toch met normale rooms werken waar je later ook gewoon bij kan.

    2 vraagjes nog:

    - Maakt iemand nou nog een game aan of wordt dit ook allemaal automatisch gegenereerd?
    - Zijn er al dingen bekend van updates. Ik neem aan dat ze hier toch wel een beetje mee zitten? Er zijn genoeg mensen die dit systeem echt zwaar klote vinden.

    edit:

    Dit kwam ik net tegen op de het Bungie Forum:

    "Leaving everyone's somewhat odd feelings about SketchFactor's post that didn't say what you think it says aside, I think a little bit more explanation is necessary, since some apparently don't understand what is going on.

    The matchmaking method won't, and can't change. There will never be a server list for Halo 2, there won't be publically listed custom games. This isn't because we don't care what we think, this is because we can't change something so fundamental about how the game works. We think this is a good system once you get used to it.

    What is an issue, and something we can fix, are the available playlists. For example, it seems like you guys who have figured it out like the party system, but get pissed because you can't simply play Team Slayer. Well, that means that we should look into getting you guys a playlist with only Team Slayer.

    That is what this forum is specifically for. There are millions of Halo 2 players out there, and we had to start out with some very general playlists. But you guys can help us refine them to make the most people happy. This only works if you guys give us good feedback about the gametypes, rather than bitching about the general way Optimatch works. We want you to have fun with Halo 2, but we can't know what you guys want to play unless you tell us. We can't please everyone, but we can try."

    -Tom Achronos
    Bungie.net Overlord
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina