[Halo 2] Veel errors op Halo2 disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 9 nov 2004.

  1. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit probleem verholpen worden door een of andere update via Live?
    Heeft iemand daar verstand van?
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik hoop dat het kan, dit is echt een schande!
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd erg slecht die filmpjes. Geeft je toch het idee dat het op het laatst haastwerk is geweest, en dat die quote van ze "it's done when it's done" (of zoiets) niet echt ergens op slaat. Maar goed dit is wat mij betreft wel het enige minpunt in de game.
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nog nie een error gehad (klop klop) gelukkig
     
  5. AfTeRMatH187

    AfTeRMatH187 SECURITY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien beter opletten bij de 1e 1/2sec van de filmpjes? tot nu toe heeft iedereen ze gehad die ik ken met halo2
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    kom we gaan bungie mailen dat dit echt niet langer kan zo
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe dat :D
    :?:

    Tjezus, dat krijg je er van als je zo`n hype krijgt, Halo 1 was niet perfect en Halo 2 ook niet

    Simpel !!

    MP blijft waanzinnig, mij hoor je dus ook niet klagen.
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net het eerste level gespeel bij (EXG) LINK thuis, en het viel me ook op van die tussenfilmpjes. Het meeste viel me op dat de "ramen" van het schip niet echt recht waren maar zo blokkerig recht, zoiets als je bij paint hebt als een lijn niet geheel recht is.
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat heet AA anti aniliasing ( zoiets ) dat heb je bij elk spel :)
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie nou echt dat bungie dat probleem van die mapping (die "eerst seconde geen details") zo even kan oplossen? Dat lukt niet want de xbox kan het dan niet meer trekken. Zoals je al misschien was opgevallen, ziet halo2 er IETS mooier uit dan halo1. Nadeel (of hoe je het ook wilt zien) hiervan is dat de mapping niet constant aan kan staan voor ALLES in dat level. In plaats daarvan hebben ze ervoor gekozen om alleen wat je ziet te mappen, maar dat moet constant aan en uit worden gezet. Dit zie je trouwens niet alleen in de filmpjes maar ook als je naar een object afloopt in het spel. Van veraf zie je echt een voertuig zonder details en als je daarna erop afloopt dan schiet het ineens naar allemaal details. Dit is dus niet de schuld van bungie, maar het is de schuld van de xbox zelf...

    Dus mensen, als jullie halo2 zonder die "vervelende, domme, door-haastwerk-gekomen" obstakels willen spelen, zou ik een goede pc kopen en volgend jaar halo2 voor de pc aanschaffen _0/
     
  11. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand al eigenlijk al zon bug gehad waardoor je niet meer kan verder spelen?
    Want ik had het wel met mijn vorige versie van halo 2 maar toen ik hem vandaag omruilde(de verkoper was erg verbaasd) en startte bij dat punt waar ik niet verder kwam deed ie het nu wel.
    Echt vaag is dat.
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Gelukkig, Halo2 doet het ondanks mijn Thompson drive toch uitstekend :cool:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In level 2 kun je een groot deel van het level clippen door in het begin boven op de gebouwen te klimmen!
     
  14. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op het einde van het Quarantine Zone level met the Arbiter...
    En toen het filmpje waar the Icon word gevonden door captain keyes afgelopen was, kwam er een notifier die zei dat mijn disc damaged of vies was, wat niet kan omdat mijn HALO 2 disc nog helemaal vers is (en zou moeten zijn want ik heb hem pas sinds donderdag)

    Ik moest rebooten tot mijn ergernis..
    Toen ik de campaign sectie indook en resume drukte starte ik weer midden in het level The Icon, balen dus.. (Ik was ergens naar toe, maar had mijn xbox aangelaten en die stond gepauseerd in HALO 2)

    Maar toen ging ik terug naar de campaign ging, en select level koos kon ik kiezen voor het level Gravemind (de level die na The Quarantine Zone komt)..

    Big up voor de autosave dus,,

    Ik mijn xbox een maand na de release gekocht ofzoiets, ik heb een thomson drive, maar dat pop-up gedoe heb ik nog niet gezien..
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  15. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    was voor gewaarschuwd als je een oude xbox had
     
  16. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een launch xbox, maar heb nu de nieuwere versie, de harde schijf was gecrasht, toen heb ik een nieuwe gekocht.. net een maand geleden..
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm... Dan had Bungie toch echt de graphics van Halo: Combat Evolved moeten gebruiken.
    Ook ik vind die pop-up(hoe je 't ook wilt noemen)heel hinderlijk. En even eerlijk, wat is er mis met graphics van Halo 1? Oke, die van Halo 2 zien er net ietsje gelikter uit maar dit gaat ten koste van de tussenfilmpjes/gameplay.
     
  18. edding3000

    edding3000 Guest

    Dit slaat natuurlijk nergens op haha.

    Cutscenes worden niet in door de engine in elkaar gezet. dat is punt 1.

    Daarbij komt dat de graphs mooier zijn omdat de ENGINE is omgegooid, en daarom er meer/mooiere textures op kunnen die voor meer detail zorgen.

    Bungie heeft gewoon slecht werk geleverd... thats it.

    Mensen die in cutscenes na een seconde in beeld 'springen'. Alles duid op rushen, en het op 11 november af te hebben.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het hele punt is ook dat mensen/voertuigen tijdens het spelen zelf ook in beeld springen. Dus precies wat StealthViper zei. Zo vind ik dat Halo:combat evolved beter was als het gaat om tussenfilmpjes en gewoon de game zelf. Ik snap niet echt dat Bungie moest rushen. Ze hadden toch genoeg tijd? Iniedergeval, de graphics in Halo 1 waren misschien ietsje minder maar de tussenfilmpjes en de ingame beelden vond ik toch beter.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De graphics van Halo 2 zijn zoveel beter, en dat die textures 1 sec als het filmpje is begonnen, (het is niet eens 1 sec natuurlijk), vind ik maar gemierenneuk, de ervaring was toch prachtig? daar gaat het om!
     

Deel Deze Pagina