Is Halo 2 jullie ook tegengevallen. Post hier.

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 13 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 2 al in augustus gepre-ordered. Ik had er echt vet zin in. Dus op donderdag 11 november kreeg ik hem thuis en begon natuurlijk direct te spelen. Dat prachtige intro weer met die galmende oohhhhoohhhhoohh, je weet wel.

1e level is cool, maar niet dat gevoel wat ik krijg als ik Halo 1 speel. Het level daarna speel je met een van de Covenant, hoe achterlijk is dat!!! Het gaat om de masterchief dus ik vindt dan dat je daar ook mee moet spelen (met dat lichtzwaard slaan is wel tof btw). Dit vindt ik een groot nadeel van het spel. Ten tweede, de zandkleurige levels die maar steeds blijven komen. Het is wel vet gaaf om met 2 guns (die van de Marines trouwens klinken als nietpistolen) te lopen knallen alleen hier zit ook weer een nadeel aan. Als je van je 2 guns wilt overschakelen naar je machine gun dan moet je eerst 1 weggooien?!?! Wat is dat nou voor doms! Dat hadden ze beter kunnen doen. Ze hadden bijv. holsters kunne make waarin de Mc zijn guns in kan stoppe. De guns zjn ook te groot in beeld gebracht, vergeleken met H1.

Misschien ben ik wel te kritisch, ik denk persoonlijk van niet. Halo 1 heeft mijn voorkeur. Het gevoel dat je krijgt als je Halo 1 speelt dat is gewoon echt vet, dat gevoel krijg ik in Halo 2 niet. Ik vindt het spel niet legendarisch, maar aardig cool. Ik heb er vet lang opgewacht en dan valt ie tegen, dat vindt ik erg jammer.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien ff spoilertags gebruiken?! Gelukkig wist ik er al iets van. Dus heb je niks nieuws aan mij verteld.

Maar om ff ontopic te praten: Ik vind het eerste level juist niet zo leuk als de volgende levels.
    Wacht maar op de levels in de "jungle" enzo. Is erg cool gemaakt enzo. En wat betreft het feit dat je met een Elite speelt: Wat maakt het uit of je als MC of als een Elite speelt? Je ziet toch alleen de benen? :p

En over het dual-wielden [ben ik ook niet met je eens]. Je moet er gewoon even aan wennen. Ze hadden het ook heel erg makkelijk kunnen maken, maar was er dan nog keuze geweest? [wat het voor mij wel leuk maakt] Ik vind het gewoon een über cool spel. Misschien moet je gewoon even door het begin heen bijten en aan alles een beetje wennen. Ik heb iig het gevoel van Halo1 weer terug :cool:

Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, één grote spoiler :{.

En dat lvl waar je met die elite speelt is juist grappig, en leuk voor de verandering :)

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ben het gedeeltelijk met je eens.
    Vind de strijd tegen uitsterven van de mensen stukken interessanter dan het covenant gedeelte, en ik kan me er ook beter bij inleven.
    Vind het 2 gun concept ook niet lekker werken, zeker als je snel een granaat wilt gooien ben je een paar seconden te lang aan het pielen. En ik heb het idee dat er een overkill is aan vijanden, en daardoor de strategie verwaterd. Soms komen er tig vijanden opeens op je af, en dan kun je niet zoals bij H1 verschuilen en ze een voor een afmaken, maar moet je gewoon gun-ho gaan schieten a la doom. Beetje nep vind ik.

Ten slotte de wegvallende polygonen in FMV's, wat enigzins stoort en de krottige AI bij sommige vijanden. Ik heb gewoon 10 seconden achter een elite kunnen staan voordat hij me doorhad...

Neemt niet weg dat ik het wel tof vind, al had ik er stiekem iets meer van verwacht.

5. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de titel leest snap je toch wel dat het spel is gespeelt door diegene en dat er dus info over de game in kan staan.

6. Niet tegengevallen maar dat stuk dat je Elite bent is dom (met de floot).

Wie weet hoe lang dat nog gaat duren?

7. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik had ook niet het echte halo gevoel toen ik 'm speelde.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als je bij één van de eerste levels bent heb je misschien al een mening over Halo 2 en kijk je dus in zo'n thread. Maar nu staat er ook info in over wat er later in de game gaat gebeuren waar mensen mayB nog niet zijn.

9. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het jammer dat je maar zo kort op aarde bent. Ik had verwacht dat je echt de hele aarde moest redden. En dan kom je in een keer op een andere Halo terecht beetje je vreemd. Maar op de DVD zie je dat ze dingen moesten schapen door het gezeur van al die fans die halo 2 zo snel mogelijk wouden. Daar door is er veel geschapt. mischien wel iets te veel. Maar LiVE maakt het weer goed!

10. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat je met de elite speelt, maar met twee wapens vechten is echt gaaf! Ik vind het niet zo erg dat je je tweede wapen weggooit wanneer je van wapens switcht, omdat je dan in de multiplayer te sterk ben. Dat zou niet leuk zijn. In het begin had ik ook niet echt het halo gevoel bij de single player, maar de multiplayer is gewoon te gek!

11. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, elite gedeelte is opzich wel vet dat je met andee elites samenwerkt(ook al moet je het meeste doen), en als je het verhaal ook zou volgen... En die filmpjes moet ik gewoon mee kunnen leven...:{
    En dat plotselinge laatste filmpje als je denkt dat je nog een level krijgt krijg je opeens credits... Ik hoop maar dat er een H3 komt...:)
    Zal wel op de xbox2 komen dan denk ik ALS er een zal komen...:{

12. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, totaal niet tegengevallen.

13. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Opzich nog steeds vet, maar waarom nou zo'n klote einde. Dat vind ik egt het grootste minpunt van het spel. Het was te kort. Echt te kort.. Klote einde man..

14. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou tegengevallen het spel is juist mooier en better en dat je niet met masterchief speelt is juist luek en het gaat niet alleen om mc maar om HALO

15. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou tegengevallen, het spel is juist mooier en better en dat je niet met masterchief speelt is juist lekk. het gaat niet alleen om MC maar om HALO

O-) <---- Halo boven ze hoofd :D 8) :D 8) :D 8)

16. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een uberfet spel ik heb nog nooit een mooier spel gespeeld

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    misschien eens live gaan, dan zie je dat ie totaal niet tegenvalt. Dat gezeur ook altijd. Elke game valt zo tegen

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Imo verwachten sommige mensen gewoon té veel van Halo 2. Persoonlijk zou ik altijd uitgaan van tegenvallers, dan kan het tenslotte alleen maar meevallen :p. Sommige personen (o.a. op dit forum) denken echt dat Halo 2 één of andere perfecte game wordt...

19. FabianNL

FabianNL Guest

wat een *****
    bedankt voor de spoilers zeg...

(misschien al heel vaak gepost hier en die hele discussie misschien al achter de rug maar heb na 1 zin helemaal nix meer gelezen om verdere spoilers te voorkomen, mijn excuses dan....)

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Over de single player: ben het eens met de eerste post, krijg ook niet het gevoel dat ik met Halo 1 kreeg.
    en dat je met een elite speelt vind ik al helemáál NIKS
    .
    Over live vind ik hem dan wel weer erg goed (behalve als je met 16 man op een klein level slayer gaat spelen, dan is het net Unreal). Maar de Single Player valt me een beetje tegen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina