Look Inversion Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door thomaskubin, 13 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ten eerste staat deze niet in t Halo 2 forum omdat als ik daar op "Nieuw Onderwerp Versturen" druk m'n post op magische wijze verdwenen is.Dus hier mijn vraag in dit forum dan maar:
    Als ik te voet ben wil ik normale besturing, maar als ik in een banshee zit wil ik vliegtuigbesturing (inverted) In Halo 1 kon je deze twee apart instellen als ik het goed herinner (of space ik nou?), maar in Halo 2 kan ik die optie nergens vinden, ik kan dus alleen of allebei inverted of allebei normaal, en dat is een beetje irritant wie kan mij ff helpen?

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Lees de eerste post in het halo2 forum en je zult weten waar je post heen is.
    Verder kan ik je niet helpen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet dat wel kunnen.... maar vraag me niet hoe

4. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je dat ik gedaan heb sneeuwbord? Ga jij nu maar eens kijken en wijs mij m'n post in het halo 2 forum maar aan als je t zo goed weet, en voor xboxbezitter: dat doe ik wel, daarom deze post. Dus dit soort reacties zijn echt zinloos. Is er iemand die WEL iets zinnigs toe te voegen heeft?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    RTFM - heb je de handleiding al gelezen ? maar ga naar je profiel en pas het daar aan... als he nog nie in het Halo 2 forum staat post je het daar... alleen moet je even wachten tot deze daar neergezet word... zie het beleid vanhet Halo 2 forum ... het is niet de bedoelingom hier de post neer te zetten :eek:

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Denk na voor je post...
    De treads moeten goedgekeurd worden, rara wat er met jouw tread nog niet gebeurd is. Ik wil hier niet aanvallend doen, zelfs niet in mijn eerste post maar als je de eerste tread leest in het Halo2 forum moet je zo'n vragen niet stellen.

Het zal nog ff duren voor je tread wordt goedgekeurd, want "al de moderators" zitten op gamexpo.

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het idd in je profiel aanpasse, of tijdens de sigle player op start drukken en dan controls options oid.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Halo 2 threads maak je aan in het Halo 2 wisselforum. Lijkt me best logisch. Deze gaat dus dicht.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina