vraag sc pt ongeveer level 2!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door roytjuhxboxfan, 11 nov 2004.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag die zover ik zie nergens ik beandwoord en ik heb geprobeerd het te vragen in een andere splintercell pandora tomorrow forum maar daaar reaceerd niemand duzz probeer k het zoow...... ik zit nu in level 2 ofzoow waar je eerst langs een oude trein moet en dan kom je na een hele tijd bij een ruimte waar drie bewakers zitten .... een soort lab... en dan kom je bij 3 dode mensen op een soort tafels aan je rechter kant.... dan rechts bij 2 bewakers die meteen op je beginnen te schieten en daarna moet je een soort bom uitschakelen... dan is er een checkpoint save en daarna een trap met boven aan een rood ding aan de muur ( wat als ik erlangs loopt afgaat)... daar kom ik net verder wat moet ik doen?!???!!!!!! HELP!!! ( voor de duidelijkheid hangt er een tl licht boven..

alvast bedankt

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    beandwoord ?

Gewoon overal licht kapot schieten, en in de schaduw blijven, dan 1 voor 1 iedereen kapot maken! muhaha

Simpel man

maar je kan natuurlijk je vraag ook stellen in de centrale thread hiervoor :+
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=48324

Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  3. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jij een ander stuk bedoel ... ik zit bij een soort rood ding op de muur en daar als ik daarlangs kom is het mission failed!!! hoe moet ik erlangs!!!??

4. Victor

Victor Guest

Dat is een mijn. Gewoon langzaam lopen.

5. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej zal eht probere

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    jep langzaam lopen het is een motion tracker dus als je heel langzaam loopt ziet hij je niet.

7. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt heb het gehaald duz zdeze magg dicht.....

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    neej je bedoelt tog die rode knopjes precies op de muur?
    dan moet je zo de linker analogstick indrukken zodat je tegen die muur aangaat. en dan ervoorbij.

Deel Deze Pagina