1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Al nieuws over een Max Payne 3 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 9 nov 2004.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hallo allemaal,

    Is er al nieuws over een derde deel in de Max Payne serie ?
    Hoorde laatst geruchten over een Max Payne film, weet iemand daar ook iets van af. Klinkt wel koel.
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat er geen meer zou komen. Ik hoop dat ik het verkeerd heb....
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Max Payne 1 was aardig... Max Payne 2 was echter briljant! _O_ Zelden zo van een titel genoten: leuke gameplay, goede muziek,macabere humor, een knap verhaal die bol stond van emotie en vette actie. Prachtig. Vooral ook al die Hollywood trekjes die de game had.

    Hoop echt dat er een deel 3 komt. En een film? Laat ze het dan van deel 2 maken.
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Als er een film komt moet ik hem zien.*bivakeert alvast voor de bioscoop*
     
  5. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 vond ik beter, in deel 2 vind ik doelloos, in deel 1 had je iets om voor te vechten ...wraak nemen om de moord van je gezin, maar in deel 2 is dat over, je hebt je wraak en that's it |:- en het eerste hoofdstuk van max payne 1 was geniaal, in die gangster hotels enzo _O_

    ben benieuwt naar deeltje 3
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Mischien een domme vraag maar wat was het verhaal in Max Payne 2?:confused:
     
  7. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    haha:p ikweet het zelf ook nie hor
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zoveel vervolgen.. Snap dat niet. Na 2 games is het wel leuk geweest en wordt het alléén nog maar verkocht om de naam.
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    max payne 2 was een dikke teleurstelling in vergelijking met deel 1, hoewel de gameplay dik in orde was, vond ik het verhaal niet zo heel erg boeiend. Ik bedoel, hoeveel pech kan een man in zijn leven hebben dat ie meerdere keren in een complot betrokken raakt? Van max payne 1 vond ik dat 'normale' cop ding erg bruut, dus bij een eventueel vervolg aub niet weer zoiets van wraak nemen voor de zoveelste keer.
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    max payne movie info: http://www.gamer.nl/nieuws/12745

    beide titels staan in mijn top 10 van meest favoriete games, dus ja, ik hoop zeker op een vervolg... kben onlangs maar weer eens begonnen met deel 1 opnieuw te spelen :)
     
  11. C.O.Winters

    C.O.Winters Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 teert nog steeds op de wraak van toen,dat vult de intro aan,en by the way,Max wordt ook ouder.het zijn gewoon 2 toffe games!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee!! Als halo3 een slap aftreksel wordt van halo2 dan gaat ie zeker niet zo goed verkopen als halo1/2. Er zijn dus mensen die 1 en 2 leuk vonden, en graag deel 3 willen hebben, als ie net zo goed wordt als 1 en 2 :)
     

Deel Deze Pagina