*Oproep* Capcom vs. SNK 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door InDo-Flava, 8 nov 2004.

1. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    Yoo mensen,
    zijn er hier mensen die het beste vechtspel Capcom vs SNK 2 op Live spelen???
    Ik word er een beetje gek van dat er alleen maar rare buitenlandse mensen met een klote-verbinding spelen.
    PLz alleen reageren als je het ook speel!
    thnx

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nog regelmatig:) Ik wil best een paar potjes spelen, voeg me maar toe aan je friendlist:) Trouwens, heb je Streetfighter the Anniversary Edition al? Ook deze game is zeer de moeite waard om te spelen, het bevat alle SF2 delen in 1 game, en ThirdStrike, beide online speelbaar!

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    die moet je ge-import hebben of niet??
    als 't goed is heb capcom alle anniversary editions terug gehaald doordat ze gewoon regio vrij zijn

4. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zijn enkele gameshops in nederland die hem (nog wel) hebben liggen. Gameplaza in Arnhem heeft hem nog. Het spel is in Japan teruggehaald omdat er enkele bugs in ThirdStrike zitten: Speel je online en selecteer je rematch na je match dan kan er een zwart scherm verschijnen waardoor je beide een verlies krijgt bijgeschreven op je ranking! Om dit te verkomen selecteer je exit en zoek je elkaar weer op als je meer wilt spelen, voeg elkaar bijvoorbeeld aan elkaars friendlist toe om dit te vergemakkelijken. Ook zit er een bug in het geluid van de Hugo stage, selecteer je original music (staat hij standaard niet op) dan skipt de muziek op die stage. Ook is/was het spel regiovrij waardoor je wereldwijd kon importeren en het spel al online kan/kon spelen, al deze problemen worden waarschijnlijk allemaal opgelost in de versie die binnenkort weer in de winkel ligt(waarschijnlijk alleen Japan?). Het spel is echter niet in Europa terug gehaald dus dit wordt even afwachten. Het kan zijn dat Capcom binnenkort een patch uitbrengt om al deze, overigens niet hinderlijke foutjes te verhelpen. Persoonlijk maken mij deze foutjes me niet zoveel uit, ik beleef veel fun online, met name in de old school HSF2!( hier zitten deze foutjes overigens NIET in) :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. InDo-Flava

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan ik voeg je wel toe,
    ik wilde die street fighter anniversary al een tijdje, dus ik ga wel ff kijken bij Futurezone ofzo.

ps. Kan ik je ook toevoegen op msn? Dat spreekt wat makkelijker af..

6. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    je mag mij ook wel toevoegen maar ik kan er nix van...

7. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook regelmatig. En idd, Satu kan er niks van ;)

8. InDo-Flava

Leuk Bevonden:
    0
    ok is cool,
    ik voeg jullie ff allemaal toe..
    met welk team en stijl spelen jullie het meest??

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    maar toch geeft mijn choco jouw radijs ventje een pak slaag...

10. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak alleen met Ken.
    En als Groove EX1.
    En zonder die zelfgemaakte EX-en, speel ik met Groove N

11. InDo-Flava

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan,
    ken is ook mijn favoriet
    en mn tweede is ryu... :confused: , zit nog vast in mn street fighter tijd en heb nog niet echt kunnen masteren.
    speel met ge-color-edite mannetjes (DOOP!) en gewoon groove c, hoe moet je andere grooves maken dan????

12. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je de arcade mode met een 7 ster moeilijkheidsgraad moet uitspelen.

Deel Deze Pagina