Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens twordt tijd dat ij uitkomt hoor.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    er komen in laatste tijd zoveel goede games uit dat ze niet alles kunnen bespreken.En verder zie je toch nooit iets echts nuttigs bij Gammo.

    Nu maakt hij mij ook niets meer uit of er een PES4 (p)review komt omdat ik volgende week lekker zelf zit te spelen _0/
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat snap ik wel, zal ik ook wel doen :)
    Maar het gaat me erom dat Konami toch al niet zo'n groot budget heeft voor het promoten van het spel en dan vind ik dat zo een kwaliteits-spel wel een kans verdient.
    En ik mag het misschien niet zeggen, maar ik heb het idee dat zowel het door EA gesponsorde Gamesking als ook Gammo meer kijken waar hun (commerciele) omroep het meeste geld aan overhoudt.
    Je hebt wel gelijk dat er meer goede games uitkomen, maar die kunnen toch niet tegen PES 4 op?
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nu is alles halo2 je zult niets anders zien dan halo2
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    nee tuurlijk kunnen er die niet tegen op maar er zijn ook mensen die niet van voetbal houden.

    Maar je kunt ook moeilijk Halo2 met PES4 verglijken welke de betere is
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is helemaal juist het zijn natuurlijk twee totaal andere genres en halo2 zal altijd een van de grooste hypes op xbox zijn en blijven
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja hoor, je moet met allebei de spellen schieten en dan vind ik PES 4 beter :D
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    LOL :D Je gebruikt bij beide teamplay en tactiek. Zijn bijna 2 dezelfde games ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    _O_

    Han wat zegt je vrouw er eigenlijk over dat je zoveel PES4 speelt of ben je niet getrouwd?(Sorry als het te persoonlijk is)
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie mop han :D

    maar ja je kunt ze niet vergelijken met elkaar en als je niet genoeg geld hebt om ze alle twee te kopen moet je zelf de keuze maken welke dat je wilt.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb gehoord van iemand die de illegale versie geeft dat er veel gelijke spellen zullen zijn online dus weinig verliezen en weinig winnen.
    als ik hem moet geloven is de nr 1
    51 gespeeld 14 gewonnen 36 gelik en 1 verloren
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben gescheiden, geen wonder :D Nou ja, je kan ook zeggen dat ik dit zoveel kan doen omdat ik niet getrouwd ben ;)
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Microsoft heeft een nieuwe beveiliging op LIVE gezet die zelfs de nieuwste modchips herkent, waarna je geschorst wordt. Daarom vind ik het moeilijk te geloven dat er al zoveel illegaal op LIVE met PES is gespeeld... :confused:
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe mijn liefis het vandaag ook afgetrapt omdat ik teveel halo2 en pes op e ps2
     
  15. Albertinho

    Albertinho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hilarisch! _O_
    En op welke manier zouden ze er dan geld aan overhouden? Een programma als Gamekings is echt wel objectief hoor ook al staat er van te voren ff in beeld dat het mede mogelijk wordt gemaakt door EA. Mede omdat ze min of meer de PU 'vertegenwoordigen'.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij wel goed gekeken als Gamekings begint? Dan laten ze een heel rijtje sponsors zien, waaronder EA.
    En als je als achtergrondinfo hebt, dat EA bezig is allerlei softwarebedrijven op te kopen waaronder het bedrijf dat voor Konami de grafische routines maakt dan begrijp je misschien dat ze bezig zijn om hun macht op deze markt sterk te vergroten. Dus zo kan je je voorstellen dat ze wat meer sponsorgeld geven als Gamekings of Gammo meer van EA uitzenden en minder van hun gevaarlijkste concurrenten. Let maar op hoe vaak Gamekings spellen van EA beoordeelt....
    Let maar op, het zou me niet verbazen als noch Gammo noch Gamekings PES 4 bespreekt. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar toch... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  17. Tukker12

    Tukker12 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    is het handig om het spel alvast te bestellen of denk je dat er genoeg Spellen zjin van PES 4???????
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een spel op de release dag al is uitverkocht dus als je op vrijdag naar de winkel gaat hebben ze hem vast nogwel.

    Wil je heel zeker zijn dan kun je hem op www.gcshop.nl bestellen(is ook goedkoper dan in de winkel)
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tim, herinner je mijn verhaal over Media Markt nog? Die uilskuikens hadden voor de PS2 versie er maar 10 besteld en die waren in twee uur weg :D
     
  20. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm order fout gemaakt die gasten geen probleem toch ga je naar een andere zaak toe of ben jij gaan wachten tot er weer een lading pes 4 zou worden geleverd aan de Media Markt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina