was goed in ravenshield op de pc weinig mensen gevonden die aan mij konden tippen maar nou al lang niet meer gespeeld
Egt waar jongens.... als je wint van je vrienden met Halo (2) wil dat nog niet zeggen dat je onverslaanbaar bent.... er hebben er in deze thread al cker 10 gezegd dat ze onverslaanbaar zijn met Halo (2) en ik neem aan dat ik niet de enigste ben die dit denkt maja.... ik zeg maar zo: er zijn genoeg mensen die moeite hebben mij te killen...
Wolfenstein: ET voor de PC. En omdat 'k onverslaanbaar ben/was speel ik het nu niet meer Geen zak aan. Bij Xbox games ben ik altijd te verslaan :\
PES3!!!! Van de 100 potjes zal ik er 5 verliezen. PES4 heb ik ook, maar daar ben ik minder goddelijk in tot op heden. Komt nog wel en zo niet, dan moet er vast een bug in het spel zitten. Ik word namelijk altijd benadeeld in het spel haha...
Ik ben onverslaanbaar met: Super Smash Bros Melee Mario kart double dash halo en een oudje Medal of honor Frontline!!
De echt goede mensen weten ook dat het geen nu heeft om hier maar wat te blaten hoe *goed je bent*.Een vriend van mij had een gamecube al 3 maanden met medal of honor, ik pak die controller voor het eerst(nooit op gamecube gespeeld) en ik win heel makkelijk, maakt mij dit goed of die vriend slecht? Natuurlijk kan je opscheppen dat je dit en dat hebt, maar zet je records is online(al zal meer als de helft liegen..)
eum..... Game Console Best Score Counter-Strike 1.6 PC 126 Thps 4 Xbox Geen idee meer thu2 Pc ook geen idee unreal Chapionchip Xbox 45 James Bond 007 : Nightfire Xbox 33
Halo(xbox) vanwege de top besturing Call of Duty(pc), omdat ik daarvoor 2 jaar MOH:AA heb gespeeld. Ik sta met CoD bijna altijd eerste
In Knorretje. Daar ben ik de beste in... Of zou het komen omdat niemand het speelt.... Nee, ik ben erg goed in MK3...... In de arcade. PES4 ben ik ook wel aardig goed in, maar echt onverslaanbaar??? Nope, maar dat is zelfs de nummer 1 van de ranking niet.
als ik met mn vrienden Halo speel win ik meestalwel..... 25/10/8/5<--- das dan de scoren mech assault maak k me vrienden ook in doa3 ook en tja, k heb geenm live dus.......
Als je eenmaal op Live speelt kom je er vaak achter dat je niet zo goed bent als je denkt. Ik had dat met RB6, toen ik online kon dacht ik iedereen wel af te kunnen knallen maar dat lukte niet. Ik moest een paar weken oefenen om in Sharshooter een beetje mee te kunnen en af en toe eens een round te winnen.
wolfenstein enemy territory op de pc *) gister weer us ff gespeelt I.P.V. halo2 heb die mensen daar flink geownd