Hey. als ik hier de laatste tijd een beetje op het forum rondsurf wordt er alleen maar geklaagd. er is van alles niet goed op het forum, de games zijn niet goed enzovoorts. ik vindt dit een slechte ontwikkeling. de sfeer wordt er minder door en bovendien waardeer je het werk van de forum beheerders en de gameontwikelaars niet terwijl die er echt wel hun best voor doen. greetz. SoulFIghter
Tuurlijk zin Xbox-gamers verwend. Ze hebben namelijk de beste console in huis en spelen vette games. Dat ze op het forum zeiken, valt toch nog wel mee, en meestal is dat zonder enige reden en geven ze ook nog eens mindere argumenten waar je wat mee kunt. Dus daar moet je je gewoon niks van aantrekken. Als ze kritisch commentaar leveren met goede argumenten, dan komt er ook een discussie en daar is een forum voor, toch?
Verwend? Nee, dat niet. Wel kritisch. Jammer is wel dat er ontzettend veel napraters op het XBW forum zijn. Bijv. over die bumpmapping glitch in de tussenfilmpjes van Halo2. Kom op nou, zo erg is het toch niet. Maar aangezien velen elkaar maar na praten wordt dit opgeblazen tot een enorm probleem, terwijl je het wel in perspectief moet blijven zien.
verwend zou ik het inderdaad ook niet noemen. Ik denk juist dat er op dit forum erg goed met elkaar word omgegaan en is er ook een goede sfeer.
Dat is net zoiets als dat 1 iemand zei "Gossiemeine wat is die controller toch enrom " dat iedereen dat ging na zeggen en als nadeel ging opnoemen van de xbox. Zelfde voor het gewicht van m en het formaat, mensen die m niet eens hebben vastgehouden zeggen van: Heb je die xbox soms met een forklift uit de winkel gereden. Dat soort dingen zijn echt dom, dat mensen niet voor zichzelf kunnen nadenken.
Beter een slechte sfeer dan helemaal geen sfeer *) . Nee hoor, ik vind dat het er hier erg netjes aan toegaat en dat we allen (uitzonderingen daargelaten) respect voor elkaar kunnen houden. Ik vind alleen dat kritisch zijn niet meteen inhoud dat we verwend zijn als gamers. Alleen zoals hier al eerder is gemeld dat we het niet uit zijn verband moeten gaan rukken. Soms gaat kritiek echt nergens over en hoor ik kritiek van mensen die het spel niet eens gespeeld hebben maar wel commentaar hebben. Maar kritisch zijn velen van ons wel en dat is natuurlijk terecht. Alleen moeten sommigen echt eens gaan beseffen dat de perfecte game echt NIET bestaat en ook nooit zal bestaan. Heb kritiek maar blijf wel helder denken zou ik zo zeggen.
ik hoor gewoon vaak alleen negatieve dingen over een game en nooit positieve. terwijl zelfs de slechte games goede punten kunnen hebben.
Verwend, gelukkig wel , met allemaal supergames. En wat betreft de sfeer, ik ben ook bij veel andere Xbox sites wezen kijken, maar de sfeer vind ik hier het beste. En mensen die over een game klagen, ik bedoel, als je hem niet hebt kan je er niks over zeggen en als je de game wel hebt en je klaagt ben je dom dat je hem niet ruilt
maar check bijv. het halo1/2 vergelijkingstopic, daar wordt echt irritant veel geklaagd over halo 2 :{ achja, misschien klaag ik wel teveel
Verwend? Nee, niet meer dan gamers op een andere console.... Ik kom niet zo vaak op gameforums. Ik bezoek wel elke dag trouw een Amerikaanse comicsite, maar een game forum niet elke dag meer puur vanwege tijdsgebrek (ik speel liever de games dan dat ik erover ouwehoer). Moet wel zeggen dat deze site inderdaad errug goed in elkaar zit!
mooi, maar daar gaat dit topic niet over. on-topic: we zijn soms wel een beetje verwend met games als Halo 2, Fable, Ninja Gaiden, SC: PT (speelt het best op onze console) en meerdere games.
Tsja misschien zeikt men wel meer over de games tegenwoordig maar dat heeft waarschijnlijk ook wel een klein beetje met het feit te maken dat de Game-industrie steeds mooiere dingen belooft en steeds minder waar maakt