Clan: Ravens ARMY Members: -vinnie tanja -whiteraven85 -WoolyXboxgamer -methodboy -Nike 18 -multiking -ViPeR NL -deathblow Games: - Halo 2 Members zijn welkom maar niet zonder dat je getest bent!
**Oproep** Ik wil een clan oprichten die alleen/voornamelijk bestaat uit Indo's (of andere AZN-people). Lijkt je dit wat please email me of pm me! dus: Clan Games: Halo2 ofcurz Zoekend naar leden: <-- Taal: NL's (heb nu nog geen headset, maar komt snel) Doel: just 4 fun Voorwaarde: liefst Indonesisch achtergrond/AZN enne.. je moet wel een beetje kunnen knallen Dus lijkt je dit was, plz reageer!!!!! *)
What the hell is dit voor oproep!! Wat zou JIJ ervan vinden als iemand hier een post zou plaatsen met: ik wil een clan oprichten voor mensen met een europeaanse achtergrond (dus alle blanken).. dat zou toch verkeerd overkomen op de buitenlanders die hier op dit forum zitten. Kvind dit dus een kutpost van jou
hey dit is echt niet rascistisch bedoel ofzo, maar het leek me gewoon leuk om zo'n clan te starten. kwist ook niet waar ik het anders moest plaatsen. dus als mensen hierdoor beledigd zijn, mijn excuses, het was niet zo bedoel
Begonnen met een 20-0 record op minor en 1-0 op major, maar gisteren avond ging het echt klote de ene draw na de andere...... Nu 38 gespeeld, 25 wins op Minor en nog steeds 1 gespeeld, 1 win op major wel jammer dat ze alleen het aantal wins weergeven, want van de 13 games die we niet gewonnen hebben, hebben we er 10 gelijk gespeeld
wat is jullie clan level? wij hebben gister ff gespeeld gelijk een level 7 afgeragd we zijn nu level 5 ofzo
Wij zijn level 8, maar zegt nog niet veel. Wij wonnen als level 2 van level 8 en 9, en verliezen nu als level 8 van level 3 denk dat je pas over een tijdje de echte verschillen ga zien, nu is iedereen aan het oefenen, maps verkennen en tactieken aan het verzinnen
Inderdaad, dat kan niet, en dat hadden ze ook expres gedaan om problemen te voorkomen, meer daar over staat op bungie.net, waar precies weet ik niet meer maar das ook niet al te belangrijk