Goedemorgen ik heb een vraagje over frontpage, vast wel iemand die mij kan helpen op één of andere manier krijg ik de tekst niet goed geplaatst op een pagina, bij elke enter geeft die dus een grote witte regel ipv dat ik direct die regel er onder heb zie klik ik wil dus 14-11-2004 Update Clan Record Halo 2 zonder die ruimte tussen de datum en de tekst hoe kan ik dit instellen, het verneukt nog al de lay out... bvd
heb dreamweaver, maar kan ik deze pagina dan gewoon inladen? omdat die volledig in frontpage gemaakt is.....
Het is zo ook wel te doen, maar vindt het mooier door een witregel alleen toe te passen tussen de verschillende news items, blijft het iets overzichtelijker maar ik zal thuis is met dat   gaan kloten
Shift-enter is denk ik wel het makkelijkste, ga ik vanavond in orde maken Site is grotendeels af nu, nu nog een paar kleine afwerkingen doen
Frontpage > Bestanden invoegen Voor mijn opleiding ben ik bezig met het opbouwen van mijn online portfolio. Nu is het de bedoeling dat ik verslagen en werkstukken laat zien. Deze moeten dus worden ingevoegd in mijn online portfolio. Mijn vraag: hoe doe ik dit met behulp van het programma Frontpage? Ik wil dus graag dat er een tekst komt te staan waarop gedrukt kan worden. Zodra erop is gedrukt moet het bestand geopend worden in bijvoorbeeld Word of Excel (of de optie "opslaan als" tevoorschijn komen). Bij voorbaat dank voor je hulp.