1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Via mijn video kaart ... maar ik moest ook nog op een klein schermpje ... maar ik vind het zo leuk dat ik het wel wat vaker ga doen ... ;)
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevroderd juist wel de team play, vergeet je het, speel je de tegenstander in de kaart

    al genoeg clanmatches gewonnen omdat we hoorden wat de andere gingen doen :)
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL

    - BA is lagfest !!
    - Tactiek van Black Arrow, met z`n allen peaken om het hoekje? spawncamping?
    - en als je iemand springend niet kan killen, dan kan je gewoon niet richten
     
  4. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    als je toch niet iemand met 1 schot kan killen ben je toch wel zielig:p
    ik kill er elke match toch cker 5-10 met 1 schot... O-)
     
  5. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo gasten ffies over dat praten!!!

    Dat witte knopie is alleen zodat alleen je teammates je horen als het goed is hoort Iedereen als je het witte knopie niet indrukt dus het is niet zo dat je alleen kan praten met witte knopie!
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Surround is echt een must met halo2, je hoort precies in mp waar iedereen is en mnaakt het een stuk makkelijker om meer kills te krijgen. van de 6 potjes eindigde ik steeds 3e of 4e. Zit inmiddels op lvl. 4.

    Iemand wat meer info over die levels, hoe dat precies werkt?
     
  7. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je je eigen level eigelijk zien?

    Ik kon het één keer zien toen ik een clan joinde en toen ik daar weer uit ging kon ik me eigen rank niet meer zien..
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee het zat anders met het witte knoppie. Wanneer je normaal praat horen alleen je medestanders die dichtbij je zijn het. Wanneer je de witte knop gebruikt horen al je medestanders het, maar ook tegenstanders die dichtbij je staan. Zoiets was het.
    Achterin het boekje staat daar nog iets over, bij het kopje 'Multiplayer Tactics'.

    Je kunt overigens ook D-pad up gebruiken i.p.v. de witte knop.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft zelf al het antwoord ;)

    Je level wordt enkel getoond in je friendslist als je lid bent van een clan.. ik zit ondertussen zelf op level 10 :cool:

    Verder kun je op bungie.net zien hoever je in een level bent gevorderd.
     
  10. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als jij gewoon praat dan hoort elke persoon die in de buurt van jou is jou praten, en als je het witte knopje gebruikt dan hoort jou team je alleen. Ik geloof ook dat je het witte knopje maar 1 keer kort hoeft te drukken zodat je daarna gelijk kan praten zonder hem ingedrukt te houden.
     
  11. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, tijd om een clan te joinen dan :confused: :9
     
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook als je Quickmatch en optimatch gebruikt zie je ook bij elk desbetrefende onderdeel op welk level je zit en toch ook wanneer je in de lobby zit...Alleen niet wanneer je een in een party zit want die is non-ranking.
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat bedoel ik niet. Als je niet bent aangesloten bij een clan dan zul je geen level zien in je vriendenlijst.

    En het klopt ook dat je je rank ziet in een matchmade game, maar dan zie je enkel je level op dat onderdeel en je kunt niet zien hoever je bent gevorderd in dat level... daarvoor moet je op bungie.net kijken.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is btw het enige nadeel van het systeem. Dat je alleen op bungie.net je exp kan bekijken. Nu ben je een bepaalde lvl, maar heb je niet echt een idee of je al bijna weer lvl up bent; of juist op het randje van degradatie staat.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    jeb dat vind ik ook een nadeeel,maar ach ik haal waarschijnlijk nooit een hoog level ... want zo goed ben ik niet :eek:
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Tevens ik snap echt niet wat het nut ervan is dat je bij create match dus bij een party alleen maar voor friends en clanleden is en niet public want het is non-ranking :confused: Als het wel ranked was zoals bij eigenlijk alle andere live spellen kan ik het nut erwel van in zien omdat mensen dan zouden kunnen vals spelen maar het is non-ranking dus moet het toch niks uitmaken met wie we spelen? Dus BUNGIE doe ons een plezier en breng een update uit dat we teminste non-ranking met iedereen die we maar willen kunnen spelen!

    En die Quickmatch / Optimatch manier van spelen bevalt me wel maar waarom in godsnaam duurt het zo ontiegelijk zo lang. Gisteren duurde het soms van af het moment dat ik start drukte tot het moment dat je in de lobby komt wel 4 minuten en ik lieg niet...Klok het maar eens voor de grap je schikt je rot. Het zoeken tot en met het beginnen van spelen duurde soms nog langer dan het potje zelf! Mensen dat kan toch niet|:-

    Het spel zelf valt niks slecht over te zeggen maar de online opstelling is rond uit slecht.. (Ik heb het dus niet over het spel!) ook al zou het 1/2 minuten duren bij optimatch kom op mensen bij menig Xbox Live spel gaat het al veel sneller.. en dan bij create match wat ook nog non-ranking is (kan ik nog mee leven) maar dan alleen voor je vrienden? En wat dan als ze niet online zijn..
    Normaal gesproken zou ik dan gewoon een potje gaan hosten maar dat kan niet voor public dus dan maar gedwongen optimatch doen waar je de helft van de tijd zit te zoeken naar matched players...

    Halo 2 zou de Live Experience naar een 2de level brengen? Dat iedereen het zo goed vind komt omdat het spel zo goed is maar echt niet door het Live menu..Gelul
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit niet in een clan en ik zie toch echt mijn level als ik bij mijn broertje op de xbox in zijn vriendenlijst kijk..

    Ben ik niet helemaal met je eens want op bungie.net zie je wel veel uitgebreider maar op live zie je het aan je level met een puntje naar linksboven gericht als je in de level aan het begin bent en een puntje wijzend naar rechtsboven als weer bijna een level up bent..dus je kunt het wel zien
     
  18. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik join vaak mensen via me friendlist, is dat dan een non ranking game? :{
     
  19. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    yep
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    O das waar dat pijltje was me niet opgevallen :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina