Agressie tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoparHotrod, 15 nov 2004.

1. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    8) :'-( :eek: }:] ......of O-) ...tijdens het gamen..
    Wordt er hier iemand wel een agressief als het niet wil lukken met een spel??? Ik vroeger wel......nu wil ik alleen nog wel eens mijn tanden in de tafel zetten :9 !!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    volgens de elsevier in deze thread wel ... maar ach het zal allemaal niet zo'n vaart lopen

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik wel een beetje. Niet met spelllen zoals halo 2, omdat ik dat mannetje zelf bestuur en controleer, maar ik speel ook spellen zoals Football Manager 2005. Soms weet je dat je team goed in elkaar zit, maar dan kom je nog achter te staan, of dan verlies je nog, en dan wordt ik wel eens boos. Gisteren werd ik zo boos dat ik m'n pet keihard naar mijn tft-beeldscherm gooide.

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    met single player als ik doodga word er gewoon wat gescholden maar online word t pas echt erg :) dan wil me vader wel es naar boven komen dat ie t internet af gaat sluiten ofzo :p omdat dan zowat de controllers door t huis vliegen :p
    met de pc was wel erg, me pc staat tegen een muur, daar is al 3x een muis tegen kapot gegooid maar t word wel steeds minder :p

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    @ Moparhotrod: Gozer wat open jij toch een hoop onzinnige threads. (in 2 dagen..)

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin wil wel eens frustraties op wekken. Controller of omgeving moeten er dan aan geloven. Een ram op bed doet goed maar daar houdt het toch echt mee op. Vloeken mag natuurlijk :p

7. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt niet vaak agressief tijdens het gamen. als het niet lukt doe ik het gewoon nog een paar keer totdat het lukt.......

8. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sloeg vroeger altijd keihard op mijn bed als ik bij super mario (op de gameboy) weer eens niet langs die lompe eindbaas kwam.

9. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger wel een hoop. Toen heb ik wel een paar gaten in de muur geslagen en geschopt vanwege de frustratie.

10. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Yup...ik ook. Meestal grom of vloek ik alles bij elkaar wat los en vast zit, maar echt gooien met dingen doe ik zelden, laatst wel nog m'n aansteker tegen de muur naar de klote gesmeten....

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Soms laat ik mijn controller weleens "per ongeluk" uit mijn handen vallen, maar gooien doe ik dan weer niet (ben ik te gierig voor, straks gaat ie nog stuk). Schelden doe ik als de beste als ik speel, al gaat het goed. Ik praat graag tijdens het gamen haha.

12. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij ninja gaiden heb ik een keer de neiging gehad omn mijn oontroler door de TV te gooien.
    :)
    en bij project gotham racing ook als ik weer eens op het laats ingehaald word GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik heb het nooit gedaan maar ik heb mijn game booy wel gapot gemaakt door op het scherm te slaan |:-

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik mep altijd 3x knoeihard in mn bed, gaat niks kapot en mn frustratie gaat tog weg :) Beterrr :p

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in co-op je vriend ofzo nix doet of alles fout doet, dan heb ik wel de neiging om te schelden en slaan :p

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb niet echt last van agressie maar om mijn frustratie kwijt te raken schreeuw ik welleens maar echt gooien of slaan die ik niet.

16. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Tegenwoordig valt het best mee, zo soms vloek ik eens wat maar voor de rest niets eigenlijk. Was ten tijde van de SNES wel anders, die controlers hebben het toen flink moeten ontgelden. Gelukkig was de kwaliteit goed en zijn ze nooit stuk gegaan. O-)

17. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is sowieso heerlijk te schelden. Bij NFSU heb ik wel eens een controller gemold, er waren een paar van die races waar je moelijk kon winnen, lig je op kop en in de laatste ronde knal je tegen een paal ofzo.....aaaaarghh

18. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Positief of negatief bedoeld????? ;)

19. Victor

Victor Guest

Bij KOTOR was er vroeger altijd het stuk dat je Calo Nord en Davik moet doden werd ik vaak gekilled. Dan werd ik wel agressief of bij Morrowind als het zo langzaam gaat en met het crapydecrap vechtsysteem ben je weer eens dood of bewusteloos. Echt een KUT vechtssysteem.:mad::mad:Ik heb nog veel meer maar dat is te veel om te noemen. Dan word ik zo boos dan gaat de computer er aan.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2004
  20. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb echt alles bij elkaar gevloekt bij nfsu 't was echt naaierig heb je bijna gewonnen komt er weer zo'n kut auto waar je tegen aan knalt.

Deel Deze Pagina