je moet eens voor de lol de discussie over het verhaal op et forum vanwww.bungie.net chekken. die is echt dubbel zo hoog niveau als hier
Op de volgende pagina kun je een artikel zien die op de site van Bungie stond (via een link van het bungie forum gekregen) http://halosm.bungie.org/story/newssearch.html?newsitem=721 Zeer interessant artikel en ik denk dat ik daar wel redelijk in mee ga. Toch vind ik het concluderende verhaal (het scenario) niet helemaal perfect, maar toch zeer interessant. Bevat natuurlijk heel veel spoilers, maar zo gaaf om te lezen
ik ben nog niet zo ver met halo 2 (pas in level 2 of 3 ofzo) ik heb een vraag over level 1 of 2 misschien staat het al ergens, maar ik wil niet alle spoilers lezen. Spoiler kan iemand mij uitleggen waarom je in het begin van het spel op een gegeven moment niet master chief maar een alien bestuurt, en 1 of 2 levels later weer??? offtopic vraag: hoe kun je zien in welk level je bent? ik doe altijd resume game als ik halo 2 opstart.
dat moet je dan niet doen... als je select level kiest kun je zien wat je op dat moment hebt unlocked, en dus tot aan welk level je zit. -edit, op de nieuwe spoilerbalk moet je klikken, dan verschijnt de tekst Spoiler tekst
ik geloof het niet, dus ik zou het level maar ff uitspelen, zodat je later kunt kijken tot hoever je zit. en als je niet weet wanneer je een level hebt uitgespeeld, dan zou ik het gokken (dus na een lang filmpje). Ik zet het maar zo neer, want als ik ga zeggen wanneer je klaar bent met een level, levert dat ongetwijfeld een spoiler op.
oh ik heb het net even nagekeken, en het kan geloof ik wel. dus je moet gewoon even select level drukken... kijken tot hoever je zit, en dan back drukken, en dan kun je weer verder waar je mee bezig was.
zo, net Halo 2 uitgespeeld. Ik ga nog een paar levels met ondertiteling overspelen want ik heb het een en ander niet helemaal meegekregen. Ik heb veel vragen, en geen antwoorden. Ik ga binnenkort, na me te hebben ingelezen, een korte samenvatting geven waarin ik elke persoon beschrijf van het spel. Zodat de n00bs ook wat inzicht krijgen. I'll ask. You will listen.
Wat een geweldig verhaal. Ik denk dat enkele Forerunner naar Aarde zijn gevlucht. Waar ze schuilden voor de afvuring van Halo. Misschien hebben de Forerunner overleefd? Lijkt me sterk, maar ik denk wel dat uit hun de mens is gekomen. Dat zou verklaren dat de monitors denken dat de mensen de Reclaimers zijn (dat deed 343 GS bij MC en bij Miranda Keyes) .
Dat zal ik zeer op prijs stellen. Hoewel ik het spel al op heroic heb uitgespeelt, is het verhaal nog niet helemaal duidelijk. Weet iemand trouwens hoe die sergant het voor elkaar heeft gekregen om levend van Halo af te komen?
Daar doet die heel geheimzinnig over, het word aan het begin van de game door een marine gevraagd, maar hij geeft er geen antwoord op.