Heey, wie kan me helpen aub.. Ik heb pas een headset gekocht voor de xbox, en ik denk dat hij niet werkt. Als ik zit te wachten tot het spel begint (bij xboxconnect) en ik zeg iets, dan zie ik het icoontje van de microfoon wel oplichten en als ik stil ben is het weer normaal. Maar als ik praat hoor ik mezelf niet op tv en niet in mn headset. Het lampje van dat ding dat je in de controller moet steken brand wel, en als ik op t knopje druk word ie weer rood. wie weet wat mijn probleem is? alvast bedankt
nou als eerst hoor je nooit je zelf maar hoor je wel de rest van de mensen praten ik ben dan wel nie zo bekend met conect maar volgens mij werkt daar de headset ook nie only voor live
Hallo, de headset is voor xbox live en niet voor connect, deze gaat ook niet werken op connect!! greetz wooly
Ik dacht dat spellen zoals Splinter Cell pandora tomorrow wel werken... maar ja dit heb ik ook alleen maar gehoord. Heb je er al aan gedacht dat jij wel praat maar zij gewoon geen headset hebben dus ook niet kunnen terug antwoorden? Suc6
volgens mij kan je met spellen die de headset ondersteunen via systemlink ook de headset gebruiken op xbconnect. Maar de headset is lang niet zo ingeburgerd op xbc dan op xbl. Je kan je eigen stem btw niet horen, nooit niet, niet op xbl en niet op xbc. Wil je weten of je headset het doet vraag dan aan je medespelers of ze je kunnen horen (moet je wel zeker weten dat zij ook een headset hebben).
Idd wat iedereen zegt... Het werkt niet omdat xboxconnect gewoon systemlink is. En er zijn maar een paar spellen die dit ondersteunen, RS3 en Halo2 volgens mij iig. *Smult van de gedachte dat ik die Gamecom halo2 headset ga kopen als ie uitkomt in Nederland*
Ja, en ik heb Halo 2 en daarmee werkt hij niet.. er zijn vrienden van mij waarbij het wel werkt.. en ik weet dat andere mensen een headset hebben omdat je dat bij de nieuwe xbconnect (neXBC) kunt zien..
Die headset werkt wel zeker op xboxconnect. Je moet alleen wel een spel spelen die een headset ondersteund. Rainbow Six, Splintercell of bijvoorbeeld project gotham racing 2. Maar het werkt zeker weten.
Ben er achter gekomen dat mijn microfoon kapot is, breng m morgen meteen terug naar de winkel.. bedankt allemaal
Aangezien de vorige vraag is beantwoord stel ik maar weer een nieuwe... Ik zit met een (vind ik erg) raar probleem. Bij een van mijn headsets (ik gebruik nu mijn andere) is er iets mis met mijn 'aansluitplugkastje' (bij gebrek aan een betere omschrijving). Dus het ding in het midden van het plaatje... [plaatje]http://shop.gameplay.co.uk/images/Products/XB0664_box.jpg[/plaatje] Als ik mijn volume vol heb openstaan valt soms het geluid helemaal weg, dan moet ik het volume helemaal naar beneden draaien en dan weer terug naar ongeveer half/driekwart vol wil ik weer iets horen Zoals ik al zei is het niet echt dringend want ik gebruik het kastje van mijn backupheadset, die trouwens ook al gesneuveld is bij de aansluiting van mic en hoofdsteun (maar weer gerepareerd met tape, luciferhoutjes en een half uurtje macGuiveren...) Is dit een bekend probleem? En weet iemand een oplossing hiervoor?
hoezo zou je dat doen...heb um altijd helemaal open, mun oren zijn niet meer wat ze geweest zijn... is het niet zo dat je M$ moet bellen en je een nieuwe krijgt? dit probleem komt namelijk niet door jezelf maar door een fout in de headset
???? ik heb nu ook een 2e headset maar mijn guest kan daar niks mee... niet praten en hij hoort er ook niks door... ben ik de enige met dit probleem en ligt het dus aan mij of aan mijn controlers... de beide headsets doen het wel in de eerste controler... ik heb dit trouwens op Xbox-live geprobeert nog niet op off-line multiplayer