[Halo 2] De gegeven cijfers en jouw cijfer +discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DuttY_r0cks, 9 nov 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom vraag ik ook waar die gebleven is. Ik snap niet waarom ze een heel level maken en hem daarna er niet in stoppen. Aan het verhaal had het niet hoeven liggen want dat is toch niet goed uitgewerkt dus er had wel een level zo tussen gepast.
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Lees mijn XBW userreview hier! _O_

    En post je commentaar graag.....
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ech tsuper en de "bugs" zijn veel minder als in andere spellen. Het is zker een stuk beter dan halo1 en mensen die anders beweren hebben of een andere smaak als mij of willen alleen maar een andere mening hebben als de rest.

    En co-op pammed gewoon alles en iedereen, k denk de beste games ervaring die k tot nog toe heb gehad.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja inderdaad, ik dacht dat ik die level nog op het einde zou krijgen, das wel erg jammer. Ik denk dat ze een heel stuk hebben weggelaten tussen het stuk dat je bent neergestort en je achter die grote spin aangaat, volgens mij paste de E3 2003 demo daarbij. Komen trouwens wel delen uit terug, volgens mij herkende ik wel het stuk waarbij je lopend met een groep marines de Covenant gaat afmaken. In Halo 2 is dat stuk nu dat jij wordt aangevallen en je op dezelfde plek blijft terwijl ze Covenant in groepen naar je toe komen. Toch wel jammer dat ze zoveel hebben weggelaten, want de interactie met de marines leek erg hoog in de demo en het stuk met de Warthog zag er ook erg cool uit. Misschien was het toch niet goed genoeg, maar dat zag er zo op het eerste gezicht niet uit. Leek me wel een spectaculaire missie.
     
  5. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deel II tot nu erg goed (ben nu bij die reuze spin).Ik heb wel het gevoel dat de
    verwachtingen erg hoog waren van iedere gamer.Dat kan dus meestal alleen tegenvallen.Tot zover is dit niet het geval.Ik wel het zelfde gevoel als bij de FILM the Martix de verassing is er wel af.De filmpjes vind ik wel en beetje matig afgewerkt.
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is zeker een goede game. Alleen, die bugs en pop ups in de filmpjes... echt jammer. Trouwnens de pop ups of bugs(hoe je ze ook wilt noem) komen ook gewoon in de game zelf voor. Ik draai me om, en plotseling staat er een gebouw. Zonde, want dit is echt heel jammer.. de game is bijna perfect.
    Maar goed, de nieuwe wapen... geef mij maar de oude assault rifle+ human pistooltje. Die nieuwe wapens zijn ook zwaar goed, alleen jammer dat 't pistooltje weg is.
    De missies zijn stukken gevarieerder, en minder grauw. Alleen, zoals altijd die binnen missies vind ik nog steeds niet echt leuk om te spelen. Ik krijg soms een klein beetje 't Doom 3 gevoel, wat ik dus niet een goede game vind.
    Bungie wilde iets nieuws met graphics, wat nu resulteert in pop ups. Jammer want de graphics zijn wel beter. Het schieten met 2 guns vind ik vrij onhandig, maar misschien wen ik er nog aan.
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Een polletje starten iemand? (me dunno how to)
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe van wat ik gespeeld heb vind ik het
    Graphics 9
    Gameplay 10
    Multiplay 10
     
  9. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Graphics: 10
    Gameplay: 10
    Singleplay: 8.5
    Multiplay: 9
    Replay: 8.5
    Einde van spel: 1 :mad:
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Lol, het zat er ook wel aan te komen zo'n einde..


    Gameplay: 10
    Graphics: 10
    Singeplayer: 10 (Beste Singleplayer game op de Xbox)
    Offline Multiplayer: 10 Zo gaaf :)
    Replay: 9.5


    /edit: Uitgespeeld op Heroic.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op heroic bezig want jezus legendary is echt neit normaal.
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat geeft me een goed gevoel om mee te beginnen :p
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  13. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    "Halo 2 was so hyped it could never live up to it. And it doesn't... it just does better!!"

    Als je het mij vraagt is Halo 2 het beste spel voor de xbox. Er is voor ieder wat wils. Een ontzettend leuk multiplayer (alhoewel ik de voorkeur geef aan de multiplayer van Halo:CE, maar dat is ook omdat ik (nog) geen xbox live heb). Een fantastische gameplay met controls die ontzettend natuurlijk aanvoelen en een geweldige campaign met een ontzettend goed verhaal. Ik zelf hou het meest van RPG's maar het verhaal van halo 2 zou best eens beter kunnen worden dan dat van FF7, FF8, FF9 en FF10...
    Ik zeg inderdaad ZOU kunnen, want Halo 2 is natuurlijk nog niet het einde. Ik zie het net zoals "Star Wars: The Empire Strike Back". Een geweldige film, maar hij zou niet compleet zijn zonder "The Return of the Jedi". Dus het wachten is op Halo 3...

    De punten die ik geef (ik geef nooit super hoge punten, dus een 8 is al heel goed)

    Graphics 8 (wel een groot pluspunt dat er geen laad tijden zijn *) )
    Sound: 9,5 / 10
    Gameplay: 9/10
    Story: 9/10
    Single player: 9/10
    Multiplayer offline: 8/10
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Elke FF heeft een verhaal opzich. Halo 2 is gewoon Halo 2 maar dan het vervolg. Dan moet je zeggen dat het verhaal van Halo 1 beter is maar dat is het ook zeker niet. Mede dank aan het slecht uit gewerkte verhaal in deel 2.
     
  16. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft FF heb je natuurlijk gelijk, maar ik zeg dan ook dat ik Halo en Halo 2 nu zie als onderdeel van een trilogie (of iig van een groter verhaal). Als voorbeeld geef ik dan ook de star wars films, zo zie ik Halo 2 nu ook, een verhaal dat nog niet af is en dat strax een einde krijgt waarin alles bij elkaar komt in Halo 3. En ik denk dat het verhaal van alle Halo's strax best te vergelijken zal zijn met een verhaal uit een FF.
    Mocht Halo 3 er niet komen (wat ik betwijfel), dan heb je natuurlijk helemaal gelijk dat het zwaar bagger is, maar ik weet zeker dat bungie nog een derde deel zal maken.

    Btw, op www.bungie.net staat een forum met ook een discussie over het verhaal, als je dat leest wordt opeens een hoop duidelijk. Maar aangezien dat verder niks met de beoordeling te maken heeft bespreken we dat hier maar niet.
     
  17. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Matigjes...

    Graphics : 9,5 (Toch wel een van de mooiste Xbox spellen around, alleen jammer van die grafische foutjes af en toe.
    Geluid : 8.5 (SMG klinkt als een natte scheet)
    Gameplay : 7 ( Covenant levels zijn niet boeiend, lage herspeelbaarheid. Pistol en Plasma Pistol zijn onbruikbaar gemaakt)
    Herspeelbaarheid : 6.5 ( Abrupt einde, gaat nergens over. Snel uitgespeeld. Blijft niet boeiend, spoort me niet aan om nog es 4x uit te spelen. Halo had dit wel.)


    Halo krijgt van mij een 9
    Halo 2 een 7.5je
     
  18. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je krijgt nu eenmaal veel meer aandacht door Halo 2 een laag cijfer te geven ipv een hoo (terecht imo) cijfer.

    Geef Halo 2 nog een weekje voordat hij uit de beste games top tien allertijden is. Hij staat nu al onder Halo, namelijk op nr. 9
     
  20. perico_99

    perico_99 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn cijfers....(tot nog toe)

    Gameplay: 8
    Graphics: 8 (die textures die er "live" opgeplakt worden echt jammer :mad: )
    Singeplayer: 8
    Offline Multiplayer: nog niet gespeeld
    Replay: moet hem eerst nog uitspelen

    Hij is goed, maar Halo had toch iets mooiers, beters, uniekers...
    Tsja tis moeilijk om een vervolg beter te maken
     

Deel Deze Pagina