The Fast And The Furious

Discussie in 'Algemeen' gestart door neo55, 15 nov 2004.

1. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hej mensen.
    ik heb een filmpje gezien van The Fast And The Furious ( een paar maanden geleden ) ik dacht die komt binnenkort wel uit.
    Maar Nooit meer wat van gehoort.
    Heeft iemand wat meer info voor me waneer die uit komt?
    Alvast Bedankt

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Now that you mention it!

Heb er inderdaad hele tijd geleden ook filmpjes van gezien. Maar helemaal niets meer van gehoord, heb er zelfs nooit meer aan gedacht! :eek:

Maar ik weet niet of er nog meer info is? Of dat ze de concurrentie met NFSU niet aan hebben durven gaan.

3. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het over The Fast and The Furiuos-->2<--
    en bedoel je wanneer het uitkomt als game...?
    ik heb dan geen flauw idee...

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ja ik had der ook een keer wat van gezien maar dat is heel lang geleden, ik denk dat tie game is uitgestorven tijdens het maken van de game, de games NFSU en Juiced kan zo'n spel toch niet halen....

5. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet...Ze Doen De Race's Van De Film's erin O-)

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou als het van TFATF 2 film was dan zouden er miss niet 30 missies komen :p feest 8) neen deze game zo het niet tegen de concurrentie kunnen op nemen

7. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Spel Zou Eigelijk Moeten heten The Fast And The Furious ( Film 1 & film 2 ) Maar We hebben Er Niks meer van gehoort eigelijk...ik hoop echt dat die nog uit komt ( ik ben btw een 2f2f Freak )

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik ik ook ik heb ze allebeide de films ook gezien en vond ze ook geweldig dat ik ze na het al in de bios te gezien hebben ook nog een keer op dvd heb gekeken...ik vond het geweldige films maar de game zal nix worden

9. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo...Aleen omdat nfsu & juiced ook een Undergound Spel zou kan Tfatf toch ook goed zijn?

10. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de filmpjes te zien werd het een soort burnout...Cool...Becaus i like Burnout game's

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    mmjah maar heb jij ooit een vette Film game gezien ? ja alleen James Bond...maar wie zou TFATF uit moeten brengen EA? neen want die heeft NFSU al, nou dan krijg je al die kleine bedrijfjes die haast nooit een game heb gefabriceerd en het geld der ook niet voor hebben. Maar we hopen het beste maar ;)

12. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup * Wie zegt dat ik james Bond Cool vind? * ...:)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    het was een goed voorbeeld van een goed spel die uit is gekomen van een film...GoldenEye voor N64 was namelijk een Topper!! :cool:

14. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Hij is nu op tv, SBS6 :)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toevallig komt de film vandaag op TV (SBS6). Heb hem dit weekend ook nog es bekeken om in het sfeertje te komen (deze week nl NFSU2).

Helaas is deze game van de baan gegaan. Waarom is voor mij onduidelijk maar op tothegame.com staat:
    [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/font][/font]
    [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/font][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]
    [/font]

Xbox:
    [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Japan-based video game developer Genki is revving up to immerse players in the "fast and furious" street racing lifestyle defined by cool cars and non-stop action. Players will feel the ultimate rush of nitrous-infused speed as they race their ultimate rides through the beautifully rendered city streets of Los Angeles to the pulsing beat of more than 35 musical tracks.

• An action-driven game, The Fast And The Furious will authentically recreate the turbo-charged world of street racing as an interactive experience featuring fully licensed vehicles on drag, street and closed circuit courses. Players will undertake more than 80 missions enabling them to earn cash, increase their street credibility and further the game's original story.
    • A hallmark of the gameplay will be its authenticity; The Fast and the Furious features more than 20 licensed cars which can undergo total car customization through cosmetic and performance enhancements featuring true-to-life parts from the most popular aftermarket brands, such as AEM, GReddy, HKS, ICEMAN, Gude Performance, Motegi Racing, APC, Goodyear, Dunlop, Kaminari, Modern Image Signworks, Nitrous Express, Toyo, TSW, Volk, Veilside, FocusSport, Euro Sport, Wings West and A'PEX Integration. In addition, the XboxTM release of the title will feature peer-to-peer online racing.
    [/font]
    Oude-Nieuwslinks:
    http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchnews.asp?newsid=103731
    http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchnews.asp?newsid=101847
    Screens:

Als ik naar de screens kijk, dan zie ik niet echt het tuning-gevoel dat ik heb bij NFSU(2) en Juiced. Denk dus ook dat dit screens uit de begin-fase zijn.

Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Vette info en screens :), maar zo als der ook boven staat deze game is van de baan gegaan :'-(.....hopen we op een derde TFATF film met een Game er bij.....ik ga ff film kijken :p (sbs 6, trouwens wel toevallig dat er net een topic word geopend :))

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je komt er wel een beetje laat mee he

18. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel geen toeval zijn denk ik

19. Clitoris

Clitoris Guest

[​IMG] Deze ziet er igg wel vers uit, en doet me aan de film denken:) Ik w8 eerlijk gezegd ook met smart op deeltje 3..

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2004
  20. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees maar nieuws van Fast and the Furious tot de E3 van 2003. Vind wel jammer, maja hij zou toch wel geowned worden door NFSU.

Deel Deze Pagina