Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Al een tijdje uitgespeeld (2e x al).. KUTTTTT EINDE, zelfs de 2e keer dacht ik nog dat er nog een level zou komen.. Op heroic trouwens (goed te doen), Legendary moet je EGT de tijd voornemen, en is nu zelfs moeilijker als je co-opt (in veel levels, naar mijn mening). Pff.. Easy = Voor kindjes van 6 te doen, Normal = Voor kindjes van 10 te doen, Heroic = Door kindjes van 14 te doen, Legendary = Door getrainde aziaten te doen...
     
  2. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het einde helemaal niet zuigen, ik bedoel volgens mij zijn de arbiter en de human nu vrienden :) Je mag die brute afmaken enz. Alleen was het wel vaag met dat actiferen en dat cortana zegt na de credits shoot it :confused:
     
  3. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    <Never mind>
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    DIT IS DE ALLLLLLERRRLAATSTE (:p) KEER DAT IK HET UITLEG (op xbw):
    Je speelt het uit (maakt niet uit op welke moeilijkheidsgraad), dan ga je naar co-opscherm, je selecteerd het laatste level en je speelt met je profile waarmee je halo2 hebt uitgespeeld en je maakt een nieuwe aan, je speelt het laatste level uit in in dit laatste level moet die 2e nieuw aangemaakte profile wel alle trucjes doen in de banshee (richting + a trucjes). Met deze nieuwe profile kun je het level nu selecteren in splitscreen/systemlink/live.

    En jah, een bedankje zou er nu toch echt wel even af mogen.
     
  5. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankje.
     
  6. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het einde egt dom :confused:
    die cortana en da beest zegt da beest dat ze moet praten ofzo zegt ze; SHOOT



    WAAR SLAAT DAN NOU OP :mad: :confused: :mad: :confused: :mad: :confused:
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mischien handig om dat tussen spoiler tags te zetten? ;)
     
  8. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb um uitgespeeld in co-op mode. is veel beter dan in je eentje.
    Voor een groot gedeelte normal uitgespeelt, het laatste ff op easy. maar tis wel een roteinde, maar het kriebelt wel naar halo 3 ( ik denk dat dat ook de bedoeling is :{ )
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem vanmiddag uitgespeelt, leuke singleplayer. ik doe hem over een tijdje nog wel op een ander niveau dan normal.
     
  10. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond et een k*t einde, had ook meer van de campaign verw8, dus ik reken er op dat er een H _O_ A _O_ L _O_ O _O_ 3 komt
     
  11. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Een Halo 3 komt er zonder er bij na te denken, ik hoop alleen dat hij nog voor de xbox 1 komt ;) (al hoorde ik dat er nog veel meer met het halo universum gedaan gaat worden, dus misschien hebben we straks o.a: Paper Chief, Halo Tycoon en Mc snowboarding... Nu ga ik de single player ff opnieuw en uitgebreid doen, en wachten op een vervolg op de verhaallijn (als ik t maar niet moet downloaden via live)
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    waar is het dan pcies voor want dat vat ik niet echt
     
  13. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net voor het eerst uitgespeeld (op normal), en ik moet zeggen...

    WAT EEN WACK EINDE!!!

    De singleplayer was dope en alles, maar dat einde hadden ze toch wel kunnen veranderen hoor (al komt er een HALO :cool:..

    Ik hoop dat er wat nieuwe levels ofzoiets zullen komen..

    HALO 1 heb ik uitgespeeld op normal en heroic..

    Legendary was me teveel duck & diving, dus die heb ik laten schieten..

    'k Denk dat het 't zelfde verhaal word met HALO 2..
     
  14. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    alsze halo3 op de xbox next uit laten komen is dit einde wel een goede marketing zet :p
    want iedereen die halo2 uitgespeeld heeft wil halo3 spelen en dan moetje dus weer een nieuwe microsoft machine kopen :)
     
  15. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0

    Nja, dat begrijp je wel als je een beetje kennis hebt van Engelse slang.
     
  16. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik vond het einde zwaar tegenvallen...
    Bij deel 1 kon je ook merken dat het verhaal verder ging, maar er zat tenminste nog een redelijk einde aan, maar nu is het net alsof het geld ineens op was, en dat de makers het verhaal daarom zo ineens afkapten..... :mad:

    Ik hoop wel dat deel 3 een beter einde krijgt en dat er niet WEER een ringplaneet is, dat zou wel erg corny zijn....
     
  17. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste zijn er 7 ringen in het heelal... En ten tweede... Het spel heet HALO. Halo 3 zonder een Halo is als Rocky VI zonder Rocky. Als Terminator 4 zonder Terminator. Enfin, je snapt me wel.
     
  18. liljizzle

    liljizzle Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de single player wel ergg makkelijk.. Heb hem 1standje hoger dan normal gespeeld..

    Einde vond ik ook echt balen.. Zaten hele vette tussenfilmpjes tussen maar het laatste filmpje vond ik echt een beetje jammer.

    En die eindbaas was ook wel erg simpel.


    maja de multiplayer is natuurlijk net zoals bij Halo... het beste wat er is!!
     
  19. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou over dat Demo level.

    Toen ik in de stad speelde kwam ik er al vroeg genoeg achter dat dat level er niet in zat.

    Als je dat demo filmpje vaak genoeg hebd gezien vooral gehoord wat andere marines zeggen.

    Bevoorbeeld: Its your call sarge. Where going in!
    En bij zon gebouw dat je in loopt naar balkon waar je een marine mee naar boven volgd. En zegd: Is it clear? You tell me.

    En ze hadden dat level zelf ff in elkaar geflatst omdat ze iets moesten hebben voor de E3. ;)
     
  20. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een beetje vreemd vind is dat de avonturen in het space station (halo 2) in totaal 4 levels lang duurt terwijl dit net zolang duurt dan het eerste level uit halo 1 in het ruimteschip. Eigenlijk zou dit gewoon voor 1 level moeten tellen, echt onbegrijpelijk, zo kan ik ook wel 4 levels krijgen, gewoon 1 level uitsplitsen in 4 super kleine levels.

    Kom je op aarde aan, denk je net 1 level te hebben gehad, zijn het er opeens al 4, dat is al 25% van de game.

    Verder is Halo 2 heilig hoor dus geen commentaar verder maar gewoon erg kort.
     

Deel Deze Pagina