Vergelijking halo1/2

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 13 nov 2004.

  1. CAP1

    CAP1 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!! Tis gewoon onwijs jammer, wat heel erg tof had moeten worden valt onzettend tegen
     
  2. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die best wel cool alleen dat lvl daarvoor dat was zo klote ik heb op een gegeven moment 2 uur over gedaan om iets te vinden (moest via een bepaalde boxop een hogere verdieping komen :confused:
     
  3. CAP1

    CAP1 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind de grote buiten levels zowiezo de coolste, ik hoopte dat die er wat meer in zouden zitten in deel 2.....dan hoop ik het maar weer voor deeltje 3....
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hm ik en sositc hoorden elke game bij de beste of we waren de beste, met geen skills word gewon bedoeld dat een noob je ook zo kan neer halen want in mijn mening dat het onder hetzelfe valt als button bashen bij dead or alive.
    Bedoel als iemand in je rug schiet je draait om en je schiet alleen op zijn hoofd win je nog niet, ook zijn de vehicles teveel noob friendly..
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je in je rug word geschoten lijkt het me wel logisch dat je het niet wint, anders zou het toch niet kloppen?
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de singleplayer in Halo2 op Normal wel makkelijker dan Halo1 op Normal. Ik heb nu zo'n anderhalf uur gespeeld met Halo2 en ben maar 2 keer doodgegaan.
     
  8. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je wat beter bent geworden......
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor (bijna) iedereen over het ontbreken van die super pistol uit halo 1.. als je goed om leert gaan met de battle rifle (zoals je toendertijd de pistol moest leren hanteren) is deze nét zo sterk als die oude pistol!
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je in je rug word geschoten is het meestal je eigen schuld door niet op te letten, er bestaat natuurlijk ook de kans dat er iemand achter je spawned maar dat gebeurt niet zovaak.
     
  11. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eindelijk iemand die het zegt... wat is dat KUT zeg!!!! is daar een andere instelling ofzo voor of desnoods een cheat want elke keer als ik lekker aan het schieten ben in het donker *klik* lamp uit en BAF dood... :mad:
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet ook niet waarom dat is :eek: ... vroeg me eigenlijk ook af,, maar zo boeiend vind ik het ook weer niet.
     
  13. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    zodat je hem tactischer moet gebruiken (halo 2 draait om tactiek, dus...)
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, wanneer ik online speel heb ik dat idee juist helemaal nìet! ;)
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Ehm, nee niet echt.
    Met de oude pistol kon je iemand in 3 schoten doden, dat is praktisch onmogelijk met de battle rifle. De Covenant Carbine komt wel in de buurt qua kracht van de pistol, maar ik weet nog niet echt hoeveel shots je uiteindelijk ermee nodig heb als je iemand ermee wilt vermoorden.
    En dual pistol blijft leuk dus echt missen doe ik de pistol niet.
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet het niet helemaal zeker maar ik had het idee dat als je in een echt donkere lokatie bent de lamp gewoon bleef branden. Zodra je dan weer in een lichter gedeelte kwam ging het vanzelf uit. Master Chief moet natuurlijk ook aan het milieu denken
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is maar goed dat hij eruit is vind ik, de pistol uit halo 1 was te goed.
     
  18. nduinker

    nduinker Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind hem de SHIT. het eenigste wat ik eruit mis is de warthog met de rocketlaucher.
    met dat ding kon je echt de shit uithalen.
    daarintegen die gauss is weer super relax tegen voertuigen maar ook tegen mensen.
    de alien sniper rifle werkt ook lekker netjes gedaan kwa die 3 schoten en dan overbelast.
    wat ikw el miste ook was met het vliegtuigie me groene bommetje in de multiplayer.
    maar weet je ken neit alles hebben en wat halo2 biedt is meer dan genoeg om mij tevreden te maken.
    de battle rifle is super goed zodra je hem doorhebt en kwa het pistooltje minder sterk 2 is gneoeg om iemand helemaal de ****** in te schieten :)
    ik ben er tevreden over.
    ps: die spinachtige tanks waren de shit daar wil ik nou in spelen.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe durf je Dead or Alive te beschuldigen!! Het is een spel wat je makkelijk kan leren maar moeilijk kunt beheersen!

    Hetzelfde geld voor Halo2

    Je hebt het gevoel dat je best goed bent [schiet best veel mensen dood, of doet bij doa veel button mashen en maakt toch mooie combo's] maar soms kom je een goeie tegen die jouw kapot maakt met strategiëen als plasma pistol/SMG combo of bij doa goed gebruik maakt van Counters.

    Je leert datzelfde te doen en zo ben je uiteindelijk 'High skill' zoals ze dat noemen
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook 100 survival kills en tijden etc,(jij hebt ook het topic is gelezen waarin ik dat had gezegd dat weet ik nog)
    Maar met button bashen kom je wel ver(heb het over pvp+pvm(player vs player+player vs monster)Ja counteren kan iedereen, maar als iemand een combo aanval doet weet je veel makkelijker waar zijn volgende hit komt.Bij een basher moet je maar gokke of het hoog of laag komt.En beledigen is onzin, meer een fanboy reactie, ik noem gewoon mijn mening.

    Los daarvan, halo2 is veels te noob vriendelijk met vehicles.Zonder rocket launcher begin je al niks meer tegen een banshee die op een beetje afstand blijft vliegen, of ligt dat aan mij?
     

Deel Deze Pagina