Halo 2 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 13 aug 2004.

  1. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    update over die X20...gcshop heeft aangegeven dat zij die ook gaan verkopen, heb nog geen antwoord per wanneer....
     
  2. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand de Halo2 of X20 headset inmiddels al ergens in een winkel zien liggen (gcshop niet meegerekend)?
     
  3. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je ook in een winkel de HALO2 headset kan kopen? In alkmaar het liefst..
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    vlgens mij iesie niet eens in de winkel te koop, ik heb hem iig nog niet gezien
     
  6. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    nouw ik heb hem nu bijna al een maand ofzow en hij zit niet egt top vind ik.
    Je moet heel veel moeite doen om hem uiteindelijk goed op je hoofd te zetten
    en als je hem op heb hoor je je medespelers niet zo goed een beetje zacht en het geluid is anders
     
  7. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gekocht..?
     
  8. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuuuuuurlijk.... Waarom zou dit bedrijf (die toevallig ook supplies voor de xbox maakt) grátis een headset weggeven? :confused:
     
  9. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gratis gehad *)
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    waarbij?
     
  11. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen zijn er niet echt veel positief over de headset. Alhoewel veel sites zeggen dat hij goed is en gemaakt is door een proffesioneel bedrijf die ook telefoon sets maakt voor 911 alarmcentrale.

    Misschien koop ik dan maar de gewone...
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb van het weekend gekeken, maar in Nederland wordt ie nog niet verkocht. Daarom de plantronics X20 gekocht en het is echt geweldig. Met de vorige headset kreeg ik otch wel pijn aan de oren en het geluid is bagger.

    Nu een oortje wat je draagt als een clip-on oorbel. Ideaal! Het geld goed waard. En inderdaade plantronics is de headset maker voor professionele omgevingen (callcenters e.d.)
     
  13. neo55

    neo55 XBW Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook O-)
     
  14. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek me ook al tijden helemaal suf naar een winkel die de gamecom halo2 edition verkoopt.. Maar die x20 leek me juist heel raar zitten.. vanwege dat rare geribbelde klemmetje waarmee ie op je oor zit?? Maar hij zit dus comfortabel?

    Ik had ergens vernomen dat voor het einde van het jaar ook de halo2 ed. in Nederland verkrijgbaar zou zijn.. iemand een idee in hoeverre dit klopt?

    Iversonfan88
     
  15. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is die plantronics x20 of zoiets te koop en heeft iemand mischien een plaatje
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Klik :)

    edit: Waar ie te koop is weet ik niet, maar staat volgens mij ergens in dit draadje ?? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  17. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de tip van de gameshop in Den Haag :D . Heb ze net gebeld en ze hebben zowel de halo2 headset (€50) als de X20 (€25 of €30, wist ze even niet uit haar hoofd) daar liggen. Ga straks de X20 ophalen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  18. twilsens

    twilsens Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje, misschien btje offtopic, maar kan je de headset ook gebruiken op xbconnect?
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, xboxconnect ondersteunt geen spraak.
     
  20. twilsens

    twilsens Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ow want op sommige threads lees ik dat je bij sommige spellen wel weer spraak via xbconnect kan doen
     

Deel Deze Pagina