Halo 2 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 13 aug 2004.

  1. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 ondersteunt ook spraak via de headset als je System Link speelt, en dus werkt dat ook via Xbconnect.
     
  2. twilsens

    twilsens Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    top dan gaak er straks ff een halen, maakt het veel uit of je gewoon de standaard headset gaat gebruiken of die speciale Halo2 headset want er zit nogal wat prijsverschil in
     
  3. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop de GameCom X20, zit beter, klinkt beter EN is goedkoper dan de standaard MS headset.

    De Halo 2 headset is gewoon VEEL te duur.
     
  4. twilsens

    twilsens Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal eens gaan kijken waar ikkum kan kopen, bedankt iig
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij issie nog nergens te koop behalve in die ene shop in den Haag (staat ergens in deze thread)

    @ HaVok: jammer dat je me nog niet kan vertellen hoe de halo2 edition zit:) Alsie lekker zit dan heb ik het geld er zeker wel voor over.. _0/
     
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    heb die X20 vandaag gehaald en die zit gewoon perfect!! Ze hadden in de gameshop in Den Haag maar een beperkt aantal gekregen (ik had de enalaatste in de Weimarstraat) en afgelopen zaterdag pas de Halo2 headset ontvangen maar nog geen 1 van verkocht. Geen enkele reden imo om voor die halo2 headset te gaan behalve de gadget waarde (niet voor mij in ieder geval).
     
  7. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt voor die x20 denk wel een gewwone comunicator nodig of zit er zon ding bij die je in je controller meot stoppen?
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je hebt inderdaad al een gewone communicator nodig. De headset is alleen de headset met een draadje, niet dat ding waar je geluid mee kan wijzigen. Klopt als een bus en is zeker wel handig om te weten.
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmz.. sjah.. ik wil toch echt nogsteeds voor die Halo2 edition gaan.. Maar als ze alleen in Den Haag verkopen voorlopig dan is dat flink balen *woont in prov. Utrecht*.. Hopelijk komtie snel bij mycom in Utrecht City..
     
  10. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al een online shop waar die gamecom x20 van plantronics te koop is.
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb geen flauw idee
     
  12. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had graag de gamecom x20 van plantronics, omdat die goedkoper is dan de halo2 headset van plantronics die jij laat zien. en hij krijgt ook hogere cijfers als de halo2 headset.
    Deze dus.
    Review
    Plantronics gamecom X20
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  14. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    3 euro [​IMG] *) maar je moet wel adapter hebben van de orginele headset.
     
  15. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik eens proberen mijn oude headset pakken strak _O_
     
  16. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De gamecom x20 kan geleverd worden door amazon in de uk voor 24 GBP. Inclusief delivery.
    Is ongeveer 34 EUR.
    Amazon UK
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Check GCSHop daar is ie een stuk goedkoper! en is nu al verschenen=D
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ideaal voor Sinterklaas. Ik ga hem alvast vragen :)
     
  19. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjesus
    Vanmorgen had ik hem nog niet zien staan op gcshop.

    Amazon maar gecanceled.

    Thx voor de info.
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    So dit is echt balen... Wilde ik net dat x20 ding bestellen, heb je dr zon adapter voor nodig :{ Heb ik een tijd geleden drie van die dingen verkocht :mad: Ik heb nu alleen die rainbowsix versie nog, daar zit dus niet zon plugje op en het volume zit op het snoer...

    Die x20 lijkt me wel veel fijner zitten. Hij lijk me ook flexer dan die halo2 editie. Super klein en licht. Verder dezelfde techniek gebruikt volgens mij. Lijkt mij zeker zn prijs wel waard, ookal zijn de verz. kn. wel weer €6 (voor een product van nog geen €22). Ik kan hem iig goed gebruiken want dat ding van RB6 zit echt voor geen meter. Die originele headset van live vond ik al helemaal verrot op je hoofd hangen.

    Naja als iemand nog zon adapter over heeft :+ Weet iemand misschien of je die dingen ook ergens ken kopen ofzo??
     

Deel Deze Pagina