Vandaag is half life 2 gereleased via steam *) . Maar nu is mijn vraag in welke winkels ligt cd/dvd versie van die mooie spel? Want ik het gisteren gekeken en ik zag bij geen enkele winkel hem nog liggen.
goh wat gek dat je hem gisteren nog niet zag liggen , de wereld wijde release was om 12:00 (seatle tijd (ofzow)) dat is 9:00 NL tijd, daarom zag je hem gisteren nog niet in de winkels liggen , en DVD versie is d8 ik alleen de collectors edition die 2 december komt (in ieder geval komt hij 2 december bij GCshop pas) ik w8 nu op de cd versie , hoperlijk komt hij met de post van vandaag mee. Half-life2 =
Normale versie is tegenwoordig toch ook gewoon de DVD versie? Maar ja.. ik denk dat ik ga wachten tot de collectors edition. Half-Life Source enzo
Moet dammit nog tot 2 december wachten totdat ik die Collectors Edtion binnen krijg I want play it now...
Nederland heeft de DVD versie (europa ook???) Had hem gister na sluitongstijd gelijk in mijn vak gezet zodat hij vandaag meteen verkocht kon worden
Had ergens gelezen dat je half life 2 alleen kan spelen als je em via internet registreert ofzo. Dus al heb je het spel, dan kan je hem niet zo spelen, maar moet je em registreren. Ieamand die weet of dit klopt?
Wiehoe ik heb hem al heel lang op me pc staan, nu dus maar ff unlocken (had de key via een ati coupon).
Ja, maar de Collector's Edition zit in een tinnen doos en heeft als extra's: -Half-life: Source -Counter-Strike: Source -Strategy Guide -HL2 t-shirt Half-life: Source en Counter-Strike: Source staan ook op de dvd zodat je ze niet meer via Steam hoeft te downloaden! Was t maar vast 2 december...
Uhm halflife source zit ook bij de normale dvd versie hoor. De collectors edition heeft halflife 1 source erbij zitten als extra...en een boel crap waar je toch niks mee doet
dit is een heel mooi spel. Enig nadeel vind ik toch wel de laadtijden die na een gegeven moment best wel irritant worden (2e keer). Maar als je er eenmaal inzit is het een hartstikke leuk spel.
wat een wanproduct zeg. Heb ik m net binnen met de post, wil ik m gaan spelen. Kan niet. Waarom, bij valve zijn de servers voor het checken van de keys overbelast. Wat een sukkels. Als ik iets koop dan verwacht ik dat het werkt.