Bedankt jongens voor de reacties, nu we hier toch over racegames praten heb ik nog een vraagje en een opmerking: de "vraag"; Sega GT-Online, en de niet offline versie hiervan. Zijn dit nou goede / leuke games. De besturing, is die รก la de Gotham-serie of meer de realistische kant op. Zijn de graphics ook nog een beetje te doen en kan de hoeveelheid banen en auto's er ook nog mee door? Wat zijn trouwens de verschillen tussen de online versie en de niet online versie? (afgezien van het feit dat de online versie natuurlijk online kan he ). de waarschijnlijk stomme opmerking: MotoGp3, iedereen hoopt hier natuurlijk dat het een goede game wordt, maar hij is toch al een tijdje uit op de PS2? Dus als hij op de PS2 echt goed is, dan kun je er toch donder op zeggen dat hij op de xbox net zo goed, dan wel beter zal worden? Lars
Sega gt 2002 (offline Versie ) Heb ik hier liggen , maar ik vind er zelf niet veel aan .. Je zou het heel misschien kunnen vergelijken met Gran turismo op de playstation , je moet hier ook auto;s kopen enzo .. ] Maar of het leuk is .. nou.. eerlijk gezegd niet.. en ik geloof dat de online versie behalve dat hij online kan ook nog een paar nieuwe auto's en banen heeft
Met de online versie kon je volgens mij ook je eigen bak inzetten, zodat als je winnaar word de auto kan winnen van je tegenstander...