[Halo 2] 9 februari - Geruchten en Feiten na Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2004.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote Halo 2 aankondiging op 9 feb? (Xb)

    Mensen die Halo 2 op Legendary al hebben uitgespeeld, waar ik van betwijfel dat dat er veel zullen zijn, zullen gemerkt hebben dat aan het einde van de credits een heel mysterieus regeltje tekst staat, "Coming Februari 9th"... Dit kan natuurlijk vanalles betekenen, de eerste downloadable content, een aankondiging van een volgend project, de dag dat de Bungie crew de vuile was gaat oppikken...

    Is het misschien de release van Halo 3? Dat zou onrealistisch zijn moesten we het in 2005 verwachten, maar misschien in 2006? En Bungie heeft ook al aangekondigd dat hun volgend project niet Halo 3 ging zijn...

    wat denken jullie ervan?
     
  2. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een e-mailtje gestuurd naar bungie ff kijken wat ze zeggen. Waarschijnlijk is het downloadable content. HALO 3 is een beetje sterk aangezien ze zo'n 3 jaar aan HALO 2 hebben gewerkt.
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 kan niet...
    dat is gewoon onmogelijk...

    ik denk downloadeble content, een map ofzo of de tochj nog de atv :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er gaat ook een hardnekkig gerucht dat Rare al een hele tijd samenwerkt met Bungie :eek:, maar ik verwacht inderdaad een update (ik had die tekst ook al gezien).

    Ze zouden voor Halo 3 XNA gaan gebruiken ...
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    das die nieuwe techniek toch?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb xna is een tool dat het voor een ontwikkelaar makkelijk maakt om games te maken... Het gerucht gaat dat Rare en Bungie samen deze tool gebruiken om deze game toch met de release van Xbox 2 te kunnen lanceren of zelfs nog eerder. Microsoft slaat dan twee a drie vliegen in een klap ... Men laat zien dat hun nieuwe systeem een handige tool is voor ontwikkelaars en men laat zien dat Microsoft ten strijde kan trekken met de playstation 3.

    Waarom het mogelijk waar kan zijn:

    1 ) Het is al weer een tijdje stil over XNA
    2 ) Uitstel van Kameo (Concker is al af)
    3 ) Geheimzinnigheid over Halo 3 (Halo 3 word geen launch game van Xbox 2...)
    4 ) Geheimzinnigheid over Bungie en Halo 3... Bungie is bezig met een nieuw project en werkt niet aan de ontwikkelling van Halo 3 (misschien werkt Rare en een paar Bungie medewerkers hier wel aan)
    5 ) 9 februari valt samen met de Microsoft aankondiging van GDC. GDC word gehouden op 7 en 8 maart 2005 (De vak beurs waar XNA aangekondigd is ... waar men verwacht dat Xbox 2 gepresenteerd gaat worden volgend jaar en dus mogelijk ook een Halo 3 aankondiging ... )

    ... maar ik gooi altijd graag wat olie op het vuur ;) ... ik heb het maar 1 keer goed gehad en dat was met mijn voorspelling van Jade Empire :p
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  7. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    rare en bungie medewerkers aan halo 3 werken lijkt mij wel sterk...
    ik denk dat ze voorlopif er nog wel mee wachten, een aankondinging kan natuurlijk wel...
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad speuclatie ;). Voor hetzelfde geld is het februari 2025 :). Wordt geen jaartal genoemd oid. Niet dat ik dat verwacht, maar het zijn mi bijzonder hype gevoelige berichten.

    Dacht dat bungie beter zou moeten weten zolangzamerhand...
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    doen ze expres... ;)
    kan de titel van dit topic niet beter '9 Februari' of 'Geruchten en feiten na halo 2' genoemd worden :)
     
  10. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik denk een downloadable content
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het er mijne van 8)

    Fuck die onzin, ga ik dadelijk net als met I Love Bees als een gek alle fora's af. Ik vond het leuk om eens te doen maar het was meteen de laatste keer _0/
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    wieweet dat halo3 nog eens uitkomt als halo 3 op de 9e uit zou komen zou ik dat een hle slime zet vinden _O_
     
  13. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    of rare gaat samenwerken met bungie voor perfect dark.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  14. ..*R58*..

    ..*R58*.. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou willen dat er een paar singleplayer levels bij komen ,om dat kut einde te kunnen opvullen
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het wel een beetje laat vinden om dan pas met downloadable content aan te komen. Dit is M$ paradepaartje, die krijgt heus wel eerder content, hopelijk met de feestdagen (sinterklaas zal wel wat vroeg zijn, maar Kerstmis/Nieuw Jaar?) Verder heb ik geen flauw idee, maar mss bedoelen ze nieteens volgend jaar...
     
  16. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey als ik klaar ben met de single player kan ik eindelijk ook L!ve!!! Dus op 9 feb hoeft er voor mij niks bij te komen...Downloadable content mag wel...

    Even offtopic: Speelt er nog wel eens iemand Unreal Championship via L!ve?
     
  17. BizarreLink

    BizarreLink XLN rulez !!

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Halo 3 is heel goed mogelijk want ze zeggen er namelijk geen jaar bij :D.
    maar zelf denk i kdat er gewoon een content download komt met een of andre schijt map waar je nog voor meot betalen ook.
     
  18. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat de meeste tijd van Halo 2 is gaan zitten in de nieuwe engine.
    Het maken van nieuwe levels voor Halo 3 kost uiteraard minder tijd.
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    9 februari is mijn verjaardag :+ 8)
     
  20. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo gasten!

    Nog een voostel wat het zou kunnen zijn:
    Ze hebben natuurlijk 3 jaar gedaan over halo2... Zou het misschien niet kunnen zijn dat ze tegelijk (in het geheim) aan Halo3 gewerkt hebben zodat ze die kort na Halo 2 konden uitbrengen! (zoiets hebben ze ook gedaan bij The Matrix deel 2 en :cool:
     

Deel Deze Pagina