Pro Evolution Soccer 4 - Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 1 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Veel winkels hebben hem één of twee dagen van te voren, afhankelijk hoe kort hun lijntjes met de importeur zijn. Ik hoop dat Gameshop of FRS hem morgen heeft :)
     
  2. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat het lijntje van GCshop ernstig kort is met de distribiteur !
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    net de bartsmit gebelt daar hebben ze em donderdag.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zoals ik al paar keer eerder heb gezegd, ik loop vanaf morgen gewoon de Musicstore binnen. Hopen dat ze 'm al hebben, als ie 'm pas vrijdag verkoopt is ook geen ramp want ik ben elke vrijdag vrij! :cool: Kan dan dus mooi de hele dag PES4 doen! *)
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Jij hebt minder geluk...:{
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even een verwijzing naar een belangrijk topic voor gebruikers van gamepad-adapters:
    http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=52111
    Hier vertellen ze dat je in de Xbox-versie de buttons niet goed kan remappen volgens de PS2 gamepad, ik kan het niet goed uitleggen, dus lees maar even....
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat bedoel je... wie heeft minder geluk waarmee? En waarom? ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    AAARRRRGHHH,

    Als dit echt waar is dan zal ik PES4.....NIET kopen. Ik ga niet op een Xbox joypad PES4 zitten spelen. Shit man, ik hoop echt dat het wel kan....
     
  9. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaaa ik weet niet waaar al dat ophef nou over gaat das gewoon een kwestie van wennen
     
  10. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk in de videobranche.....en het is verplicht om de films minimaal 1 dag voor release te leveren......maar meestal doen ze dit 2 tot 3 dagen voor de release....maar dat verschilt dan ook per inkooporganisatie !!!!

    Bij mijn oude werkgever leverden ze vrijdag....en bij mijn huidige pas maandag
    Dinsdag is de officieele release dag !!!!!!!

    Wat die converters betreft ik hoop dat het niet waar is want ik heb zojuist 5 dreambox converters besteld GVD !!!!!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe weet jij dat nou? Ik zal het nog eenmaal uitleggen. Ik speel de serie al sinds jaren, en dat doe ik op een PS2. Ik weet niet beter, en wil ook niet beter weten. Voor sommigen is het van groot belang dat we met de PS2 controller kunnen spelen, de meeste PES spelers bewegen de speler met de vierpuntdruktoets en niet met het pookje. Heb jij de vierpuntdruktoets op de Xbox controller weleens gezien? Tevens ben ik van mening dat de L1;L2;R1;R2 op de PS2 van groot belang zijn bij het spelen van een PES game.

    Voor mij is het dus wel van een groot belang dat ik het met de PS2 controller kan spelen.


    Ik heb het spel ook op de PS2 dus het is voor mij niet noodzakelijk om hem aan te schaffen. Had ik alleen een xbox gehad dan had ik hem natuurlijk wel gehaald. Nu hoeft het niet perse.
     
  12. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien de tekst copieren, anders moet ik eerst registreren.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Mike Avelanche: Wèlke dinsdag dacht jij dat het de officiele release-dag is, vandaag of volgende week dinsdag? Dat laatste kan haast niet en vandaag is er geen winkel te bekennen die het spel heeft. Kan je daar wat meer duidelijkheid over geven?

    -->Cyrax: Dat spijt me te horen want ik heb erg naar wedstrijden met jou uitgezien. Bekijk het zo: Het enige verschil qua buttons is de zwarte en witte knoppen. Ikzelf gebruik die L2 alleen voor strategieen en dat is te doen. R2 ligt wat anders als je veel van die schijnbewegingen speelt, maar ik dribbel persoonlijk niet met R2 (meer de links-rechts passeeraktie en eventueel die ik met de rechter analoge stick kan doen (roulette bijvoorbeeld). Blijft over de direction pad. Die is lastig voor jou, maar ik gebruikte de stick altijd en die schijnt nu ook meer richtingen aan te kunnen.
    Kortom, probeer het uit! Per slot van rekening moet iedereen wennen....
    Hopelijk verander je van mening _O_
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    As some of u may know,the final version was around today.

    Had the Beta for ages,was very impressed,bought summit that lets me use my ps2 pad,mapped the keys so it was the same as the Ps2 version.

    Dead excited to get hold of it,ive bought LIVE just for this game.

    So i go in options,and from playin around desperatlly tryin to map the keys to,

    L1 Cursor Change + R1 Dash ETC ETC,and to my shock, from what i can gather u cant.

    U could in the beta but it seems the ******* have removed it so u can only have dash or Cursor change on the top buttons,

    This straight away makes me annoyed,why do this.cant play it with a xbox pad,and after play since the first ISS its hard to get used to other buttons.

    Is strange though,worked in the BETA version now in the suppose FINAL version it wont let u,why take it out.its like konami want to **** us off,with all the stuff goin on with this game,release dates etc etc.

    If anyone figurs out how to change this i will be so grateful.

    Cheers.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @HanTerp,

    Ik vind het zelf nog het ergste denk ik. Het lijkt me namelijk geweldig om online PES4 te kunnen spelen met jullie. Maar dit is voor een speler als ik een vrij grote teleurstelling. Ik gebruik R2 wel heel erg vaak, deze heb je namelijk ook nodig om de speler 'vrij' te maken. Daar bedoel ik mee dat je los kunt komen met R2 om zo voor je tegenstander te komen. Maar goed, mijn vrienden kopen het spel allemaal wel, dus ik zal bij hun wel kijken of het wat is met de Xboxcontroller, maar teleurgesteld ben ik big time.......
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik begrijp het, maar ik vraag me af of je niet een denkfout maakt: (sorry als ik teveel van je geduld verg ;) ). Die vrijmaak-manoevre gebruik ik ook vaak, maar dat kan nou toch gewoon met je rechter duim en de linker direction pad?? En je laat toch R2 altijd weer los als hij in positie is, dus kan je dan je duim weer gebruiken voor schieten, clearen etc. Dus dan is het maar een kleine beweging...
    Vind je niet? Eventueel zorg je dat R2 dan de witte knop wordt en L2 de zwarte, dan zit het het best.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien heb je wel gelijk. Kijk, ik weet natuurlijk niet 100% zeker of het idd totaal niet zal spelen. Dat zal vast niet, maar ik ben een beetje bang dat hierdoor mijn ervaring en routine (deels) weg zal vallen. Maar goed, ik zal hem eerst uitvoerig testen voordat ik hem koop, en dan zal ik beslissen. Ik ga hem dus niet blindelings kopen ben ik bang. Ongelofelijk dat ik dat zeg bij een PES game, maar het is wel zo. Ik vind het gewoon heel jammer (en de shops die die dingen verkopen denk ik ook haha) als blijkt dat de converter niet werkt in combinatie met PES4. Maar goed, we zullen zien. Misschien als het verdriet en de pijn ;-) wat weg zijn gezakt kom ik nog wel tot een andere conclusie maar voorlopig kijk ik eerst even de kat uit de boom........ Zonder mij zal het een stuk minder leuk zijn op Live haha.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben jij overigens technisch? Want je kan het oplossen door de draadjes van de verwisselde knoppen op die adapter te verwisselen, zodat het weer goed zit...;)
    Ik doe dat niet, omdat ik twee linker handen heb :)
     
  19. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt de UK versie een week later?
    Bah moet k nog een week wachten :'-(
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Geen ide waarom hij later komt maar woon jij in Engeland?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina